Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Koppeling met MyParcel

S.O.G.N.O.
    Geplaatst: Zaterdag, 14 Februari 2015 om 11:25:33

Hallo,

Ik heb net mijn shop gekoppeld aan MyParcel. De APIcode ingevuld en gebruiker.

Als ik nu een bestelling probeer door te sturen naa MyParcel, via koppeling dan krijg ik deze foutmelding:
    "user is not allowed to process consignments".

Wat doe ik verkeerd?

Dank julllie wel voor de hulp.
    Hetty

Bentonsoutlet
    Geplaatst: Donderdag, 26 Februari 2015 om 22:34:32

Ik had dat eerst ook, bleek ik bij MyParcel vergeten te zijn op opslaan te drukken na het aanmaken van de API code. Daarna werkt het perfect.

Als je een brievenbuspakje wil verzenden kan je als alles in MyParcel staat de zending nog wijzigen van pakket naar brievenbuspakje of ongefrankeerd label voor je de etiketten print

Aniworld4U
    Geplaatst: Dinsdag, 7 April 2015 om 23:01:23

ik heb een vraagje (geen idee of dit al eerder gevraagd is)
    hoe kan ik voor belgië en duitsland een apart tarief neerzetten binnen luondo?  aangezien frankrijk ook bij europa 1 hoort maar een heel ander bedrag heeft bij my parcel.
    er zit namelijk dik 5€ verschil in BE en FR.

Aangepast op 7-4-2015 23:03
    E.K.
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 09:28:34

Ik had er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Wat ik allemaal (bij)leer dankzij de luondo backend? ongelooflijk. Wat een gave feature, en tijdsbesparende dienst van myparcel.

verkleedwinkel
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 10:07:36

@betonsoutlet dat lukt mij niet, iets achteraf van pakket naar brievenbuspost wijzigen.

Ik zou heel graag de brievenbuspakjes als optie erbij hebben.

Bentonsoutlet
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 10:47:47

@verkleedwinkel 

Je kan het alleen wijzigen als je hem nog niet verwerkt hebt in myparcel. Dan staat er in de meest linkerkolom (actie) een potlood, als je die aanklikt kom je in de gegevens en kan je nog wijzigen naar brievenbuspakje of ongefrankeerd label.

Verband & zo
    Geplaatst: Donderdag, 23 April 2015 om 23:54:59

@aniworld4u

via instellingen --> verzendkosten --> landen en zones kan je dit instellen.

groet,
    stefan

MOOYE
    Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 16:11:00

@ Verkleedwinkel : de brievenbuspakket optie staat reeds als optie in Luondo  en zijn er blij mee !!

instellingen --> externe websites --> verzending --> My Parcel --> laatste optie

Aangepast op 30-4-2015 16:11
    verkleedwinkel
    Geplaatst: Vrijdag, 1 Mei 2015 om 11:16:34

Dank Mooye.

En dank Luondo.

Bio Amable
    Geplaatst: Donderdag, 26 November 2015 om 22:14:34

Ik zou heel blij worden als er ook een koppeling komt met Delisprint.

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 13 Januari 2016 om 15:21:25

@ Verband & zo
    dan zou ik voor belgië en duitsland een aparte zone moeten maken.
    maar ik verzend wereld wijd. er is geen ruimte voor

Leukeregenjasjes.nl
    Geplaatst: Zondag, 8 Oktober 2017 om 11:05:54

Komt er ook een koppeling met Sendcloud?

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Woensdag, 11 Oktober 2017 om 12:14:21

@verband&zo ik zie dat jij verzendingen doet o.a. via MyParcel en postnl. Ik neem aan speciaal voor België met myparcel? Mag ik weten hoe jij de landen zones hebt ingedeeld en daarbij de verzendkosten? IK wil ook een combinatie maken van postnl en MyParcel om zo de goedkoopste verzending te kunnen aanbieden.

Printhut.be
    Geplaatst: Vrijdag, 13 Oktober 2017 om 09:56:47

Hallo, ik verzend ook via de Belgische MyParcel maar inloggegevens van Belgie gelden niet in de Nederlandse MyParcel die Luondo aanbiedt.
    Ik heb al contact opgenomen met MyParcel Belgie en gevraagd of ze een account kunnen aanmaken in Nederland voor mij, maar dan met verzending vanuit Belgie, maar dat lukt niet.
    Dus wat ik nu moet doen is elke verzending manueel ingeven op het portaal van MyParcel Belgie.
    Kan er een plugin komen voor de Belgische webshoppers op Luondo aub?
    Dat zou hele fijn zijn!

Verband & zo
    Geplaatst: Zaterdag, 14 Oktober 2017 om 18:00:20

@alpaca-shop
    Ik heb dat ingedeeld via verzendkosten aan dan bij zones het bedrag invoeren en bij zones ook kiezen welke landen daar aan gekoppeld zijn.

Ik weet niet hoe je het nu doe, maar ik denk dat je goedkoper uit bent door al je bestellingen via MyParcel te doen, i.p.v. een deel via postnl en een deel via myparcel.
    Mypracel heeft een heel overzichtelijke staffelprijzen overzicht heb je daar al eens naar gekeken?

Groet,
    Stefan

<<<1234>>>