Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Koppeling met MyParcel

Claudia
    Geplaatst: Zaterdag, 14 Oktober 2017 om 18:43:26

GSL heeft goedkopere tarieven. Het zou fijn zijn asl luondo meerdere bezorg aanbieders zou toevoegen. Alleen MyParcel is wel erg mager.

Cookie's Mountain
    Geplaatst: Maandag, 16 Oktober 2017 om 13:37:34

Wij werken al geruime tijd via My Parcel.
    Maar inderdaad erg spijtig dat we dit niet via de Belgische My Parcel kunnen vanuit Luondo.
    Dus ook graag van hieruit de vraag, kunnen jullie ook aan de Belgische webshops denken????

Aangepast op 16-10-2017 13:37
    Printhut.be
    Geplaatst: Zondag, 22 Oktober 2017 om 15:10:33

Cookies Mountain, hoop ik ook! Moet niet zo moeilijk zijn om MyParcel Belgie hiervoor aan te spreken.
    Luondo, maken jullie hier werk van, zou een super verbetering zijn voor al jullie Belgische klanten :-)!
    dank je! :-) 

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Maandag, 23 Oktober 2017 om 10:23:20

@verband&zo
    Hoi Stefan,
    Heb de prijzen inderdaad vergeleken, maar het is echt niet zo dat alles via MyParcel goedkoper is. Dat is juist het vervelende. Bepaalde landen in dezelfde zone, waaronder België, zijn wel veel goedkoper met MyParcel, andere verzendingen in dezelfde zone zijn weer veel goedkoper met PostNL, vandaar mijn vraag hoe jij de zones hebt ingedeeld. Nu heb ik de zones van PostNL aangehouden, de zones van MyParcel zijn heel anders ingedeeld. Daartussen zoek ik dus een combinatie.

jk
    Geplaatst: Woensdag, 15 Augustus 2018 om 17:30:45

Zouden jullie dit ook kunnen inregelen voor dhl??... wij werken eigenlijk alleen met dhl omdat de prijzen voor grotere producten vele malen goedkoper uitkomen dan per postnl...
    het verschil is bijv. 28,- voor 2 rollen Airflex isolatiefolie bij DHL of 70,- pallet tarief postnl

PaardenHut
    Geplaatst: Maandag, 20 Augustus 2018 om 16:36:10

Ik had ook graag koppeling met DHL en liefst ook met MyParcel Belgie! :-) 

NOgmaals een poging wagen..
    Remcooo? Aub??? (modus: ik smeek ) :-)

MartineB
    Geplaatst: Dinsdag, 11 September 2018 om 13:57:37

Via MyParcel kun je nu ook digitale postzegels aanmaken.

Kan die optie er via Luondo inkomen?

Dan hoef ik geen adressen over te tikken.

Dani's-Nailshop
    Geplaatst: Dinsdag, 11 September 2018 om 19:02:22

@MartineB

Die optie heb ik vandaag via een ticket Luondo ook voor gelegd.
    Voor alsnog heeft dit geen prioriteit, omdat de meeste webwinkels alleen pakketten en brievenbuspakketten versturen.

Ik had dit graag ook zo gezien, scheelt indd veel schrijfwerk.

Afwachten wat ze er bij Luondo mee gaan doen..

ZwartWitShop
    Geplaatst: Dinsdag, 11 September 2018 om 19:33:23

Goedenavond,  Als wij enveloppenpost hebben doen we dit als pakket naar MyParcel en daar wijzigen wij het pakket van de klant in "ongefrankeerd" en kun je zo het label uitprinten. Geen schrijfwerk.  Voor zolang de nieuwe optie er nog niet is..

Printhut.be
    Geplaatst: Donderdag, 29 November 2018 om 00:48:07

Ik had ook graag koppeling met DHL en liefst ook met MyParcel Belgie! :-) 

<<<1234>>>