Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Drachenheim
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 11:22:07

ja is dan 300 per jaar. plus nog de hosting die je moet betalen. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 11:49:08

kijk hier effe https://domeinwinkel.hosting/bestelprocedure/ , er staat 39,99 (1jr) er staat niet per maand.
    hier heb je de pakketen: https://domeinwinkel.hosting/webhosting/ssd-hosting/
    duurste is 69,99 per jaar

Aangepast op 26-6-2019 11:50
    Drachenheim
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 12:22:25

De WordPress website is 300 per jaar. En dus niet gratis
    Het hostingpakket moet je er nog bij halen. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 12:57:07

zover ik weet, zit wordpress erbij in

Webwinkelkeur
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 12:59:52

"Er mist alleen koppeling met webwinkelkeur, daar tegen over staat dat ze eigen systeem voor review hebben. 

Ik denk dat een deel van de huidige luondo leden zeker ook wat aan jouwweb kunnen hebben."

Hij is er nog niet, maar komt er wel aan. We zijn hier al druk mee bezig, ik verwacht wel dat hij binnen 2 maanden helemaal klaar is, maar kan geen garanties geven.

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 13:16:39

@webwinkelkeur
    Even voor extra verduidelijking : jullie zijn bezig met het maken van een koppeling met jouwweb en verwachting is dat dit over 2 maanden klaar is? 

Als ik zeker weet dat de koppeling er gaat komen nog dit jaar dan denk ik dat ik voor jouwweb kies. 
    Als het niet gaat komen dan ga ik voor shoppagina kiezen. 

Groetjes Stefan 

MartineB
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 14:03:24

@Stefan

Je hebt nog de tijd tot juli 2020. Tegen die tijd zal die koppeling er wel zijn.

Wat is er bij jouwweb beter dan bij shoppagina dat je voor jouwweb kiest?

Ik had beide op mijn lijstje staan om naar te kijken.

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 14:22:45

weet iemand hoe je html teksten in jouwweb krijgt?
    en hebben ze uberhaupt koppeling met feedback company en myparcel?
    en bij shoppagina, waar kan ik een header plaatsen?

Aangepast op 26-6-2019 14:45
    Verband & zo
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 17:07:22

@aniworld4U
    - kan via linksonder in: embedded code
    - ze hebben van vervoerders alleen koppeling met sendcloud
    - geen koppeling met feedback company

@MartineB
    - Ik weet dat er tijd nog is, maar ik wil voor 1 september het af hebben omdat vanaf september het seizoen weer begint en de dip in google dan al voorbij is hopelijk
    - Jouwweb vind ik tot nu toe zelf goed te doen en heel het bestelproces is fijner dan luondo en klanten kunnen ook afhaalpunt kiezen.
    - Goede ervaringen klantenservice
    - Shoppagina ben ik nog aan het ontdekken maar 1e indruk ik dat dit uitgebreider is dan jouwweb

groet Stefan

Berdino
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 17:32:35

En wat als je volgende platform er ook opeens mee stopt?

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 17:39:02

@berdino
    voor luondo deed ik alles met joomla en virtuemart, dat gaf de nodige stress
    ik heb nu 10 jaar luondo als erg fijn ervaren, dat ik nu weer moet kiezen wordt ik niet blij van, maar terug gaan naar joomla of wordpress zie ik niet zitten

Jan-Maarten
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 17:58:41

@aniworld. Het is gelukt met de kleuren hoor bij gratiswebshopbeginnen. Je hebt daar ook meer vrijheid met betrekking tot de vormgeving ten opzichte van shoppagina. De standaard templates van Shoppagina zijn wel mooi, maar de footer is bijvoorbeeld niet helemaal naar wens aan te passen. Alle categorieen komen daar altijd weer in te staan. Dat is niet aan te passen en een beetje dubbelop vind ik. Heb daar liever andere info staan.
    Met het basic abbo van gratiswebshopbeginnen(15 euro inclusief btw) kan ik wel uit de voeten. Een SSL certificaat zit daar niet bij, maar kun je voor 9,95 per jaar erbij nemen.
    Vandaag ook een mail van jouwweb gehad met betrekking tot het ontbreken van webwinkelkeur. Daar staat niet in dat ze daar mee bezig zijn. Als er meerdere mensen naar vragen dan willen ze er naar kijken, maar ze garanderen niet dat die er komt. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 18:41:01

Gratiswebshop heeft een goeie klantenservice. Ik heb via mail contact de slider erin gekregen.
    en ze kunnen de template aanpassen zodat ik ook de linker zijbalk heb, terwijl ik de homepage op volle breedte heb. 
    Heb nog meer vragen gesteld wat betreft the layout. 
    ik kom op de 29 per maand vanwege al 1900 producten te hebben. Maar het is iig heel wat goedkoper dan ccv! 

Mooye-Sieraden
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 21:43:34

Beste medeshophouders,

Ook wij vinden het heel jammer dat Luondo ermee stopt. Wat mij verbaasd zijn de vele alle reacties mbt wat het goedkoopste platform zou zijn. Wij zijn van mening dat een webwinkel maximaal moet renderen waarbij de kosten in relatie moeten staan met de omzet. Wat ons betreft staat centraal wat het beste platform is om op te draaien om maximale omzet te kunnen maken. Open source is wat ons betreft veel te bewerkelijk (ontbreken van kennis en niet afhankelijk willen zijn van de grillen van uurtje factuurtje) of te zwaar (Magento) en zijn ons aan het beraden mbt CCV Shop of Lightspeed.

Aangepast op 26-6-2019 21:44
    Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 22:20:00

@mooye, mij gaat het om de verhouding. ccv vraagt veelste veel. ik kan bijna hetzelfde krijgen voor 29pm bij gratiswebshopbeginnen.nl
    ze zijn heel behulpzaam als je iets niet voor elkaar krijgt of niet kan vinden. als ik mn hoofd layout zoals op Luondo bijna hetzelfde kan krijgen dan ga ik daar naar over.
    voor die goedkopere kom ik toch al meestal niet meer voor in aanmerking vanwege mijn bijna 2000 producten. vergeleken met jouwweb is deze dan weer duur. ik ben ze beiden aant het testen, tot nu toe staat gratiswebshop op 1
    dit is wat ik al voor elkaar heb gekregen http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/aniworld4u/

Aangepast op 26-6-2019 22:20
    <<<234567891011121314...>>>