Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 27 Juni 2019 om 16:30:30

@remco,
    is het in gratiswebshop dan niet mogelijk? daar kun je ook html invoeren etc. alleen ik heb daar niet heel veel verstand van behalve iets bold zetten en iets van h2 naar h1 bijv.
    kijk als ik geen antwoord krijg, of het kan niet van wat ik heb gevraagd. dan houdt het op. ik heb namelijk letterlijk gevraagd of de layout van mn huidige webshop bij hun mogelijk is. inclusief links.
     wat ik nu heb is natuurlijk ook niet zoals ik het wil hebben, of zou moeten wezen. de tekst loopt niet in lijn met de banners/plaatjes op de home page, menu balk onder de header vindt ik ook storend, maar bij heel veel hebben die een vaste plek, of beperkte plekken.

en een mega omzet draai ik nou ook weer niet om effe ccv, laat staan lightspeed te betalen :(

CCV is in mijn ogen echt DE allerlaatste optie als alles faalt.
    maar tot die tijd ga ik eerst verder kijken.

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 27 Juni 2019 om 18:12:30

Het is goed om te oriënteren wat het beste bij je past en uiteraard raadzaam om daar wat tijd in te steken :) Het enige wat ik zeg is dat wanneer je per se een oplossing wil die maandelijks goedkoper is, of je qua rendement nog wel dezelfde resultaten behaalt (en of de resultaten niet beter kunnen in een relatief gezien duurder systeem).

Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 27 Juni 2019 om 20:28:55

ik heb even easywebshop uitgeprobeerd: https://www.easywebshop.com/aniworld4u

ik heb dit in no-time gedaan. is veel makkelijker dan gratiswebshop.
    ik heb hiervoor 1 malig 3,95 voor een basis account gekocht, zodat ik afbeeldingen kon invoegen. het is geen abbo maar soort van pre-paid zoals hun het noemen. in dit opzicht wel heel handig voor uitproberen!
    ben nog lang niet klaar though. ben benieuwd of ik nog wat met die menu balken kan doen.

Edit: nadeel als je webshop op de home page vollebreedte is, kan ik geen mogelijkheid vinden voor kolommen aan de zijkant. er staat wel bij hun dat je je eigen template zou kunnen ontwerpen via html. dus maybe is het daar wel mogelijk?

@remco, ik ga je hoe dan ook inschakelen, maar ik wil zoveel mogelijk zelf proberen. scheelt me ook weer geld haha. dan hoef jij bij wijze van alleen nog te fijn tunen ofzo zoiets.

Aangepast op 27-6-2019 21:25
    Jan-Maarten
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 00:38:34

@Remco: oke, duidelijk. 
    @aniworld: Het toevoegen van attributen lijkt per product te moeten bij gratiswebshop. Dat gaat mij teveel tijd kosten. Ik wacht nog op antwoord van de support. Heb voorlopig dit: http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/Spyshop4u/resetwebshop/
    en shoppagina: http://spyshop4u.s2.shoppagina.nl/

Mijn eigen producten staan er nog niet eens in. Ik wil eerst zien wat de systemen kunnen en dan beslissen. 

DaphneD
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 06:16:14

Wat mij tegenstaat van CCV is dat buiten de standaard abbo kosten voor elk wissewasje (appje) weer extra maandelijkse kosten gerekend worden.
    Simpele dingen zoals label "nieuw" hangt maar 10 dagen na toevoeging aan de backoffice (niet online) aan het artikel en is standaard verder niet aan te passen. Als je dit wel wil moet hier iets voor ontwikkeld worden met extra abbo kosten waardoor de maandelijkse kosten ook weer hoger worden.
    Ook voorraadmeldingen aan de klant, voorraadmeldingen aan jezelf, chatfunctie kosten allemaal extra geld.
    Dan heb je het snel over een extra bedrag wat bovenop de standaard abonnementskosten komen van 20 euro, wat het totaal maandbedrag al rond de 70 euro maakt.
    Prachtig, maar of het nu werkelijk conversieverhogend t.o.v. nu is? De betaalde extra's bij CCV zijn nu bij luondo immers standaard.

Aangepast op 28-6-2019 06:17
    Aniworld4U
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 07:34:44

Omg, dat wordt mij idd ook veelste veel. 

Drachenheim
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 14:45:10

Beetje lastig verhaald dit. ik snap best dat als je mooie en ook goede webshop wilt hebben je er wat geld aan moet uitgeven. 

we moeten echter met onze shop vanaf nul beginnen dus er is nog geen inkomen. Dus moet wel degelijk kijken naar de kosten van de site. 

Wordpress valt duidelijk af want ontzettend duur. kosten van wordpress buisness. plus hosting plus plugins eventueel. 
    prestashop ook veel gehoord gelezen over dure plugins. 
    magento ook weer dure plugins en dure hosting omdat zwaar

ccv duidelijk te duur. vooral met bovengenoemde plugins. 

ik ben op zoek naar een goed webwinkel alternatief met goede prijs. Het hoeft voor mij niet zo te zijn dat de layout precies is als luondo. Daar kan ik me wel in aanpassen. Wel belangrijk dat ik veel producten kan toevoegen. en meerdere webshops.

Nu zoals gezegd betalen we 0.25ct per order. 
    als je website dan even stilstaat omdat je geen tijd hebt is dat geen probleem. 
    geen druk van maandelijkse abbonnementen en tijd om rustig te bedenken wat te doen. 

Nu moet ik ontzettend veel tijd investeren om uit te vogelen ten eerste welk platform bij ons past. 
    En dan ook nog enorm veel tijd met het omzetten van de verschillende shops. 
    Waarschijnlijk dan ook nog met een abbonnement van minstens 20 euro ofzo zodat ik gedwongen ben enorm veel tijd in onderhoud van de shop te steken en promotie etc etc. 

Ben hier effe niet blij mee. 

Mocht iemand en goede suggestie weten voor ons dan hoor ik het graag. 

Wel zou ik graag willen weten wat er gebeurt dan die datum. 
    daar wordt niet echt op gereageerd. 

gr bianca

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 15:53:50

@bianca
    Dan is denk ik jouwweb interessant, ik ben daar nu mee bezig, het is heel gebruiksvriendelijk en goede support. 
    Betalingen gaan via Mollie, verzenden via SendCloud , nog geen automatische koppeling met bijvoorbeeld webwinkelkeur. 

Ik ben ook bezig met gratiswebshop beginnen en shoppagina ,maar daar moet ik veel meer tijd in steken om er wat van te maken. 
    Tijd die ik eigenlijk niet er in wil steken als ik ook kan kiezen voor een minder tijdrovend systeem waarmee ik ook een webwinkel naar wens kan maken. 

Voor €16 per maand kan je onbeperkt producten toevoegen

Dit is mijn shop bij jouwweb : Klik hier

Groeten,
    Stefan

coating4all.com
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 17:13:47

@ remco waar ga jij eigenlijk naartoe en waar ga jij je in verdiepen en voor inzetten nu luondo wegvalt 
    jij bent eigenlijk altijd de steun en toeverlaat voor de luondoers geweest in hulp en ervaring Geen enkel ander saas platform heeft een forum dus dat ga ik al missen 
    Kan jij het niet gewoon voortzetten de backbone van luondo is voor jouw geen onbekend terrein
    ik denk dat je meteen al veel luondoers een plezier doet.

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 17:36:53

Haha, zo groot is mijn invloed helaas ook weer niet ;)

Ik ben eigenlijk van alle markten thuis. Wordpress / WooCommerce / CCV / Lightspeed - maar ook in andere platformen vind ik vrij snel mijn weg wel. Dus als je ergens niet uitkomt, of dat nu CCV of een ander platform is, kan je me altijd mailen op info@onlinewebservices.nl :)

coating4all.com
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 20:05:56

ok remco toch jammer dat jij niet in dit gat instapt maar we gaan het zien. 
    Wel raar bij ccvshop dat het M pakket maar 50 producten kent terwijl dat nu net het beste pakket denk ik is voor veel luondoers
    De andere saas platvormen in deze discussie heb ik ook bekeken maar loop toch steeds weer tegen het ontbreken van functies aan die voor mijn shop belangrijk zijn en als ze er wel in zitten dan is er wel weer wat anders zoals ontbreken van of my parcel of Mollie of btw verleggen het is elke keer weer wat en dat is in ccvshop wel goed geregeld 
    Ben bezig geweest met opensource maar heb dat al snel verlaten dat gaat me veel te veel tijd kosten en wil daar ook mijn tijd niet in gaan steken.
    Ik heb een ticket aan luondo gesteld om dat eens te bespreken met ccv want ik denk als ze die productaantallen van 50 naar 2000 brengt dat je een prachtige shop kan hebben tegen een nog acceptabele prijs zonder het dure abbo waar je heel veel functies niet van nodig hebt.

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 22:08:37

Ik zou zelf ook altijd voor een saas oplossing kiezen :) Verder denk ik niet dat CCV wijzigingen gaat doorvoeren in de pakketten die ze aanbieden.

Wat sommige mensen hier zeggen over extra maandelijkse kosten voor iedere functie in CCV is niet helemaal waar. Ja: voor een live chat module vragen ze bijv. € 5 per maand. Maar het is optioneel om hier gebruik van te maken. Als je de HTML code die je van dergelijke software gewoon in je HTML template plakt, werkt het ook gewoon. Het zijn functies die gratis kunnen - maar waar betaalde vormen voor worden aangeboden omdat het kennelijk gewoon kan en mensen soms niet verder kijken dan hun neus lang is :p

Een ander nadeel is wanneer je kiest voor een ander webwinkelsysteem dan CCV, dat je de boel zelf mag gaan overzetten wat hoe dan ook veel manuren betekent, of je dit nu zelf gaat doen (als je de kennis hebt) of ervoor betaalt en het uitbesteed.

Aniworld4U
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Juni 2019 om 23:11:47

@2shop
    eerder 3000. ik zit al op 1900, en heb nog zoveel erop te zetten haha.
    maar 50 is idd bizar weing voor een M, vooral ook omdat je bij L direct naar 15000 schiet. k snap de reden daar niet voor. denk ook dat ze veel meer klanten zullen krigen als ze het verhogen naar minstens 3000 (liever 5000), menig ander platform heb je al onbeperkt voor die prijs.

@daphneD
    ik heb het even nagekeken wat betreft die extra betaalde opties van ccv. maar voor mij geldt dat iig geval niet. tis maar net wat je wil.

@remco
    ja idd je moet het maar net weten haha.heel herkenbaar met andere dingen xD

coating4all.com
    Geplaatst: Zaterdag, 29 Juni 2019 om 00:03:31

Met welk programma is dit forum mee opgezet?
    Ik heb destijds aan ccv gevraagd om een forum maar die doen dit niet maar ik was wel vrij om dat zelf op te zetten
    Ik denk dat het echt een mooie toevoeging is voor de overstappers.
    Ik moet wel zeggen dat hun chat hulp echt uitstekend is.

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 29 Juni 2019 om 13:19:29

@ iedereen, ik wou dit even laten zien. heb ik dit met hulp van veel mailen, en dat hun dingen voor mij doen (hebben ze zelf aangeboden)
    mijn homepage op gratis webshop: http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/Aniworld4u/resetwebshop/
    (andere paginas nog niet naar kijken, daar is nog niet veel aan gedaan)

ben ondertussen nog wel wat aant klooien met de header, dus kan zijn wanneer je kijkt de header niet ziet, maar de home page is bijna hetzelfde als bij luondo

Aangepast op 29-6-2019 14:24
    <<<45678910111213141516...>>>