Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

ss4u
    Geplaatst: Dinsdag, 2 Juli 2019 om 18:24:39

@woody, troep staat er dan nog steeds in.... zoeken, vervangen door niks om hem goed te krijgen. Iemand een betere/snellere optie?

coating4all.com
    Geplaatst: Woensdag, 3 Juli 2019 om 13:02:07

ja dat weet ik  
    Laten doen door de helpdesk GWSB heb ik ook gedaan en gebruik nu de werkmap die ik terug kreeg als template.

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Woensdag, 3 Juli 2019 om 19:10:17

Ik heb vandaag contact gehad met jouwweb, ze gaven aan dat er met zekerheid nog dit jaar een koppeling komt met webwinkelkeur

Jan-Maarten
    Geplaatst: Woensdag, 3 Juli 2019 om 21:16:43

@magnetron knuffel, dan is dat misshcien ook nog een optie als ze MyParcel en een boekhoudprogramma ook nog gaan koppelen. 

Geplaatst: Donderdag, 4 Juli 2019 om 15:58:12

@Jan-Maarten,

Ik heb het gevraagd aan Jouwweb en kreeg dit als antwoord:

Wij werken met Sendcloud ipv MyParcel, omdat het meer flexibele mogelijkheden biedt voor onze klanten. Helaas is PostNL hierbij wel iets duurder. Onze integratie is heel diepgaand, zo kun je ook pickup-points activeren en worden bestellingen automatisch op verzonden gezet wanneer je het verzendlabel hebt afgedrukt.

Koppeling met boekhoudprogramma's volgt wellicht ook nog, waarschijnlijk via een tussenpartij zoals www.webwinkelfacturen.nl

Jan-Maarten
    Geplaatst: Donderdag, 4 Juli 2019 om 16:37:36

Oke, bedankt. Indien nodig maar eens contact opnemen met sendcloud dan om te kijken wat mijn tarief wordt en eens vragen of mijn boekhoudprogramma zou willen koppelen met webwinkelfacturen of direct met jouwweb.

Izabela
    Geplaatst: Vrijdag, 5 Juli 2019 om 11:33:24

Wij zijn ook al vanaf begin de klant van Luondo. Bij ons het nieuws dat in plaats van een grote update, een afscheid komt, kwam als een donder over. 
    Gelukkig zijn we al een tijd bezig met het "verhuizen" naar een nieuwe website.
    Wij zullen de Luondo als bedrijf en de Luonder's community wel missen.

Veel succes Allemaal met de verhuizing en in de toekomst!

@ Luondo Team: Bedankt voor jaren lang goede samenwerking en jullie ook succes in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Izabela Leenstra
    Izabel Bruidsmode

Aniworld4U
    Geplaatst: Vrijdag, 5 Juli 2019 om 11:46:16

@iedereen!

ik heb even gebeld naar gratiswebshopbeginnen(ook voor layout probleempjes dat nu is opgelost) en er komt nog dit jaar iig, een hele grote layout update, waar bij je dingen kan slepen. en heel veel andere mogelijk heden!
    ze wouden het van de week al lanceren maar dat lukte net niet, ze doen het liever goed dan fouten maken. maar hun doel is dus dit jaar nog, (iig na de vakantie pas)

ik heb mn SaaS platform gevonden denk ik zo!

voor de mensen die geinterreseert zsijn : dit is mn homepage daar: http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/aniworld4u/home/

en dit is een categorie waar ik mee bezig ben:
    http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/aniworld4u/winkel/aniworld4u/knuffels/pokemon-knuffels/

Aangepast op 5-7-2019 13:30
    Mario - 2
    Geplaatst: Vrijdag, 5 Juli 2019 om 13:19:09

Weer een tijdje hier niet geweest, gelijk weer 7 pagina's erbij. Goed dat de keuze en ervaringen worden gedeeld, en ik zie dat menig webshopper zijn weg wel gaat vinden. Ik hou het bij Wordpress met Woocommerce, omdat ik best handig ben ☺ en toch eigenlijk alles zelf wil doen. Ik heb nu, na wat minder tijd te hebben gehad, bijna een webshop klaar, met alle functies die ik wil, actief. Het enige wat ik ga uitgeven, voorlopig, is een Premium layout en een retour en garantie plugin. Bij elkaar 100 dollar. De rest is prima, Sisow, MyParcel ( ook de belgische variant beschikbaar voor belgie) dymolabels. Alles zit er in. Qua kosten hoor ik dat Wordpress duur is, maar hosting kost tegenwoordig niet de hoofdprijs, en Wordpress (en woocommerce) zijn gewoon gratis. Zoals gezegd, ik hou wel van een beetje prutsen, dus ik kan mij wel uitleven, kun of wil je dat niet, dan zijn de aangebrachte saas systemen een goede oplossing. Voor mij was de prijs de factor om te gaan kijken, hoe of wat. Met minimaal 6 websites, is dat, zeg even snel, 300 per maand. Daarbij zit een webshop die veel verkoopt in December, en de andere 11 maanden bijna niets, en dat vindt ik dan weer zonde.  Ik bouw nu 1 webshop, en copieer deze minimaal 6x, zet er een andere template in, en ben klaar, even dus simpel gezegd. Maar het klopt wel wat Remco zegt, het is een afweging, wat verkoop je. Eelco heeft eens gezegd dat er iemad was met een webshop voor paardespullen. De webshop zag er niet uit, maar genereerde wel veel verkopen. Het ligt er ook aan, wat je verkoppt en je doelgroep. Diamanten moet je in een smakelijke webshop verkopen, muizeklemmen kun je met een simpele webshop nog verkopen, omdat dit iets functioneels is.

Kortom, veel succes iedereen, hoop dat de meeste webshops goed terrecht komen, al zullen er nu ook webshops zijn, die denken, nou, daar ga ik geen tijd in steken, we stoppen ermee...

TrendyGoodies
    Geplaatst: Zaterdag, 6 Juli 2019 om 13:51:16

Hallo allemaal,
    jeetje wat schrik ik ervan dat Luondo ermee stopt...
    CCV vraagt een maandelijkse bedrag, terwijl ik juist voor 0,25 per factuur had gekozen....

Ik ben in 2011 begonnen en heb hulp gehad bij het opzetten van de site aangezien ik zelf niet heel handig ben hierin....

Ik weet dat ik nog een jaar te gaan heb, maar de paniek is ff toegeslagen bij mij...
    Ik ga jullie berichten nog een rustig terug lezen, bedankt voor de tips. Ik hoop dat het mij lukt om ergens naar over te stappen...

Groeten,
    Diana

Geplaatst: Zaterdag, 6 Juli 2019 om 14:58:30

@izabela ik vind je nieuwe site er mooier uit zien dan je oude website, goed bezig

Groeten,
    Stefan

SeeMeGo
    Geplaatst: Dinsdag, 9 Juli 2019 om 12:45:37

Luondo stopt, er is geen houden meer aan, dus de blik op vooruit en doorgaan.

Met ingang van vandaag draait mijn webshop onder CCV. Onze allereigenste Remco heeft dit allemaal keurig voor me geregeld. 
    Kijk en oordeel zelf.
    Deze dame is tevreden ik dank de mensen van Luondo voor de afgelopen jaren en hoop bij CCV net zo gemakkelijk mijn weg te vinden.

Van Remco kan ik alleen maar zeggen dat het een kanjer is!!! 

Aniworld4U
    Geplaatst: Dinsdag, 9 Juli 2019 om 12:56:53

@seemego link naar je website? 

SeeMeGo
    Geplaatst: Dinsdag, 9 Juli 2019 om 12:57:44

Onder de foto!!

www.snurken.nu
    Geplaatst: Dinsdag, 9 Juli 2019 om 13:02:07

Netjes zeg! Welk thema binnen CCV is dit?

En is dit thema tevens standaard of aangepast middels ProTom?

groet,

John

<<<78910111213141516171819...>>>