Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2019 om 14:13:30

Ik heb zelf de keuze gemaakt voor jouwweb.

Binnenkort is daar ook de koppeling met webwinkelkeur, dat is binnen ongeveer 2 weken volgens webwinkelkeur.

groet,
    stefan

Drachenheim
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2019 om 15:49:49

als ik bij gratiswebshopbeginnen ga dan betaal ik 4 euro minder per maand. maar dan krijg ik daar alsnog geen ssl voor dat verschil is alsnog te groot. 
    ook bij mww heb je 1000 producten meer. 
    en ik vind als je gratiswebshopbeginnen heet maar geen gratis optie bied een beetje stom
    juist dat vind ik fijn bij mww ik kan ongestoord in mijn eigen tempo het systeem leren kennen en dan beslissen of ik het neem. 
    bij gwb moet ik dan 9 euro betalen. 
    dat ontneemt mij dus de mogelijkheid om gratis en vrijblijvend even kijkje te nemen naar hun webshop gebeuren en te ondervinden of ik dat misschien prettiger vind. 

Jan-Maarten
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2019 om 17:48:39

@drachenheim: je kunt gewoon proberen hoor bij GWB. Doe ik nu ook. Neem de gratis versie (inschrijven op de homepage)en bekijk de mogelijkheden. Als je daarna mailt dat je meer opties wilt uitproberen dan unlocken ze dat voor je, zodat je alle mogelijkheden gratis uit kunt proberen. Dat doe ik nu ook.

Aangepast op 12-7-2019 17:49
    Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2019 om 18:32:26

@drachenheim: 
    als ik naar jouw website kijk, dan denk ik dat je met Jouwweb ook prima uit de voeten zou kunnen
    Voor € 16 per maand heb je 2 domeinnamen, SSL en onbeperkt producten.
    en gratis kan je onderaan verwijzing naar jouwweb wegdoen.

Op dit forum artikel wordt vooral over GWB gesproken, maar ik vind zelf hun standaard opbouw niet mooi, ik weet dat met GWB en SP meer mogelijk is, maar voor mij zijn de mogelijkheden voldoende.

groet,
    stefan

Jan-Maarten
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2019 om 18:58:42

@Stefan, wat bedoel je met standaard opbouw? De templates?
    @Drachenheim, je betaalt 6,60 meer per maand. MWW prijs is ex btw en GWB incl. BTW. Dus met SSL betaal je bij GWB 12,40 per maand + 34,95 per jaar voor de SSL. Dan kom je per maand dus op 15,31. Wellicht zijn de installatiekosten voor SSL eenmalig (zal ik ff navragen) en dan kom je na het eerste jaar op 12,40 per maand + 9,95 per jaar = 13,23 per maand. 

Aangepast op 12-7-2019 19:04
    Aniworld4U
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2019 om 19:08:29

@ magnetron knuffel. in eerste instantie heb je idd zoiets van "wat is dit?" bij GWB dus.
    maar ze kunnen ontzettend veel voor je doen.
    de mijne heeft eigenlijk 2 templates, maar alleen heb ik dat nooit kunnen doen.
    kijk hier maar even: http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/winkel/Aniworld4u en voor de catergorie klik je op het eerst plaatje van de slider (pokemon knuffels) dan kun je zien hoe dat eruit ziet.

@jan-maarten. omg dat wil ik ook. heb ook een mailtje gestuurd!

Aangepast op 12-7-2019 19:38
    coating4all.com
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2019 om 20:09:24

Er wordt best veel gepraat over ssl kosten wel of niet in de Saas platvormen maar een tip is misschien om even kijken bij je eigen domein hostingpartij.  misschien heeft je domein  hosting al een gratis ssl beschikbaar dan heb je de saas ssl niet nodig
    Ik zit bij strato en heb daar mijn gratis ssl geactiveerd voor mijn andere shop en de domein met DNS A record doorverwezen naar GWB en wordt dan gewoon ook https 

1 ding nog over de btw verleggen ik dacht het te hebben gevonden bij GWB maar blijkt nu dat je een klant zijn account achteraf op zonder btw moet zetten.
    Het vervelende is dat wanneer een EU zakelijk buiten NL een bestelling plaatst en betaald en dan vraagt achteraf om btw verlegging moet je de hele boel weer terug draaien. Die ellende was bij MWW ook en heb daarom voor luondo gekozen
    Het antwoord van GWB was dat je dat toch eerst moet controleren voordat je de btw verlegd gaf al aan dat een SAAS host bouwer nog geen webshop ondernemer in praktijk is. Ik heb ze een mail gestuurd met uitleg en hoop snel antwoord met oplossing te krijgen. Kortom de klant kan dus zelf niet ingeven dat de btw verlegd moet worden tijdens bestellen. oor ons een absolute must.

Ik zag nog de site via lightspeed voorbijkomen van KOIkarpers en dat ziet er echt mooi uit maar jee die betalen gewoon bijna €190 p/m nu. das heel wat meer vissevoer.

ss4u
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2019 om 20:56:49

@2shop: goede tip! Ik blijk ook een wildcard SSLcertificaat te hebben bij mijn domein hoster. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 15 Juli 2019 om 15:58:04

Update bij GWB betaal mogelijkheden. 
    Sisow bunq
    - Sisow maestro
    - Sisow vpay
    - Sisow giropay
    - Sisow eps
    - Sisow belfius
    - Sisow kbc
    - Sisow cbc

- Mollie applepay
    - Mollie eps
    - Mollie giropay
    - Mollie mybank
    - Mollie przelewy24

Jan-Maarten
    Geplaatst: Maandag, 15 Juli 2019 om 21:34:25

Wellicht zijn de installatiekosten voor SSL eenmalig (zal ik ff navragen)
    Kosten zijn nu nog jaarlijks, maar men gaat kijken of dat een eenmalig bedrag kan worden of zelfs helemaal komt te vervallen. Dat wordt dan pas volgend jaar.

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 15 Juli 2019 om 22:13:11

Ja maar nu betaal je ssl ook bij de domeinnaam hoster. Bij mij webchamp. Denk dat mensen dat gauw over het hoofd qua kosten. 
    maar het is gelukt btw. Ze  hebben me op basis gezet xD. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 15 Juli 2019 om 22:13:16

Ja maar nu betaal je ssl ook bij de domeinnaam hoster. Bij mij webchamp. Denk dat mensen dat gauw over het hoofd qua kosten. 
    maar het is gelukt btw. Ze  hebben me op basis gezet xD. 

coating4all.com
    Geplaatst: Maandag, 15 Juli 2019 om 22:19:14

@Aniworld wat bedoel je daar mee "Ze hebben me op basis gezet" en wie is ze?

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 15 Juli 2019 om 22:30:19

Lees een paar berichten terug van jan-maarten.
    het gaat over GWB

Drachenheim
    Geplaatst: Dinsdag, 16 Juli 2019 om 00:11:12

jeetje 17 paginas al.

ik heb nu gewoon overal me aangemeld. ga alles uittesten. 
    Er zijn gewoon bepaalde functies waar ik niet zonder kan. 
    Dan ga ik kijken naar welk platform het makkelijkste werkt. en dan kosten etc etc. 
    dus nu
    jouwwebwinkel
    mijngratiswebshop
    mijnwebwinkel
    woocommerce wordpress
    prestashop. misschien ook nog. waarom ook niet. als je toch al bezig bent toch. 

gr bianca

<<<11121314151617181920212223...>>>