Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

www.silkmood.nl
    Geplaatst: Woensdag, 31 Juli 2019 om 22:07:28

Ccv heeft geen Spaans interface, ik heb ook een Spaans website. Ik overweeg lightspeed advanced pakket, het kost dan 89€/maand, plus theme 15€/maand. Het is echt duur! Een website in orde maken kost zo veel tijd en ernergie, ik wil niet meer nog eens overstappen. Maar ik vind ccv is gemakkelijker om te aanpassen dan lightspeed. 

Jan-Maarten
    Geplaatst: Donderdag, 1 Augustus 2019 om 00:26:00

@silkmood: GWB heeft wel een spaanse interface.
    @aniworld: is het inmiddels gelukt?

Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 1 Augustus 2019 om 00:38:30

@jan maarten.

nee niet echt
    gwb neemt het 1 wel over en het andere niet.
    wat die niet overneemd zijn de meta omgschrijving, meta keywords(trefwoorden)
    user friendly url, prijs. en de omschrijving niet bij ieder product. terwijl ik dat wel heb aangevinkt toen ik het bestand maakte

edit: de prijs en url wel wanneer je op de website zelf kijkt. maar in het dashbord staat er niks, geldt ook voor de fotos.

edit2: owh het is gelukkig maar bij een paar producten het geval.  ik kijk later wel verder, maandag dus, moet stand opbouwen op castlefest vandaag< ja vandaag het is al 0:48 haha

Aangepast op 1-8-2019 00:49
    Drachenheim
    Geplaatst: Donderdag, 1 Augustus 2019 om 09:22:07

Veel plezier daar.  Wij zijn al opgebouwd.
    Vandaag lekker inrichten.  Wij staan op dichte gedeelte. 
    Goede verkoop gewenst. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 1 Augustus 2019 om 09:45:13

Ok waar op de map? (social media variant) 
    wij staan precies onder de naam medieval villlage.

Drachenheim
    Geplaatst: Donderdag, 1 Augustus 2019 om 12:29:58

Tegenover hoofd podium naast muntenkassa en piratenbar. Naast nummer 1 catering bij forest stage. 
    Gerard is daar.  Ik ben thuis met kids.  

coating4all.com
    Geplaatst: Zaterdag, 3 Augustus 2019 om 16:29:23

@silkmood
    Je kan spaans zelf aanmaken
    Eigen Talen
    Wil je communiceren in een taal die op dit moment niet standaard wordt aangeboden door CCV Shop? Voeg hieronder dan de taal van jouw keuze toe. Deze taal dient gebaseerd te zijn op een reeds bestaande taal, zodat deze als basis gebruikt kan worden. Kies dus de taal die het dichtst bij de taal ligt die je wilt toevoegen. Na het toevoegen kun je de 'nieuwe' taal selecteren bij "Eigen teksten" en kun je alle termen vertalen. De taal kan vervolgens worden geactiveerd onder de instellingen van layout

Zie pagina eigen teksten

MartineB
    Geplaatst: Maandag, 5 Augustus 2019 om 17:07:58

Ik kreeg vandaag wat antwoorden door van onder andere MijnWebwinkel en TheShopbuilders. Die laatste kon alles wat ik wilde. Pdf's verkopen, productlijsten im- en exporteren, filters etc.

Iemand hier ervaring met dat pakket?

Berdino
    Geplaatst: Maandag, 5 Augustus 2019 om 17:13:10

Nee, geen ervaring daarmee.
    Maar wel met shoppagina inmiddels. Ben erg tevreden

coating4all.com
    Geplaatst: Zaterdag, 10 Augustus 2019 om 10:22:57

aan luondoers die ccvshop nemen stem even in de wishlist op de wens
    forum toevoegen iedere stem help

Dolls Department 25
    Geplaatst: Maandag, 12 Augustus 2019 om 22:48:04

Ik ben The Shopbuilders aan het testen middels 30 dagen gratis met aanmelding van het Advanced pakket (productbundeling wil ik er los bijkopen t.z.t. de totaalprijs vind ik dan nog steeds okay).

Shoppagina is het voor mij niet geworden omdat je geen producten kunt dupliceren zoals in Luondo, je moet gebruik maken van een producttemplate.
    Verder kon ik nergens instellingen voor Engels en Spaans vinden. Nou, dat kan wel maar dan moet je naast je NL webshop er voor elke taal een webshop bijkopen!
    En dus diverse zaken steeds opnieuw instellen en daarbij: er kan niet van 1 voorraadplek worden afgehaald omdat ze niet met elkaar in verbinding staan.

Ik hoop dat TSB nog eens een externe koppeling toevoegd voor The Feedback company dan heb ik zo'n beetje wat ik bij Luondo gebruikte plus wat extra's.

Eerst maar eens verder testen want ik wil altijd dingen die niet doorsnee zijn ;)

Succes allen en ik blijf jullie tips, ideeën en kritiek m.b.t. andere webshops volgen. Erg leerzaam.

Groetjes!
    Stella

coating4all.com
    Geplaatst: Dinsdag, 13 Augustus 2019 om 09:19:43

@stelle
    Ja ik had diezelfde ervaring en is voor mij al heel snel afgevallen.

Helaas zal je tegen dit soort problemen aan blijven lopen met een Saas

Bij MWW kan je niet importeren en btw verleggen
    Bij gratiswebshopbeginnen vind ik de helpdesk en responstijd op emails ver onder de maat Email respons duurt veel te lang en ben bang dat daar de personele bezetting niet op orde is en ook met domeinnaam en ssl heeft daardoor een week geduurd voordat het was opgelost en belangrijkste minpunt vind zelf dat het een heel lastige onoverzichtelijke backend heeft. Functies tijdens opbouw pagina`s zitten all over the place. Daar wordt nu aangewerkt volgens laatste bericht dus ben benieuwd.  

Ik ben nu met ccvshop aan de slag gegaan en dacht wel de beste te hebben gevonden zeker met de overstapfunctie maar ook daar gisteren weer dikke teleurstelling te verwerken.

Die irritante verplichte cookiebar  komt aan de zijkant tevoorschijn en blokt daarmee de categorie overzicht.
    als ie onderin blijft staan dan laten de meeste bezoekers dat ding ongeroerd en doet de cookiebar verder weinig afbreuk. Maar die flutbar blijft maar links zijkant hangen ondanks dat ik hem op onderzijde heb ingesteld.

Ik gevraagd waarom en of ze daar even naar kunnen  kijken en dan krijg je dus heel leuk te horen, 
    Ja dat kunnen we wel voor je verhelpen maar dat moet via de programmeurs worden verholpen en dat kost dus geld.
    Ik heb niet eens gevraagd hoeveel want dat gaan we dus niet doen.
    Met zo een hoge hoge abonnement prijs mag je toch wel verwachten dat ze dit soort problemen kosteloos oplossen.

Je ontwerpt als ccv een template met een instelling die niet goed werkt en dan doodleuk geld vragen om dat gebrek op te lossen.
    Toch nog maar eens goed nadenken of de andere 3 shops daar wel heen gaan. Het ging best goed tot dusver maar nu ik dit meemaak voel me vooral gen..... en dat geldwolven gedrag van ccvshop waar al zoveel over gesproken is in dit hele forum onderwerp wordt hier mee toch wel weer heel pijnlijk zichtbaar 

Toch nog maar even verder testen met de andere.

Jan-Maarten
    Geplaatst: Dinsdag, 13 Augustus 2019 om 12:16:32

@2shop: Respons via mail duurt inderdaad wat lang, maar telefonisch telkens netjes direct geholpen bij gwb. En belangrijker nog: niets is onmogelijk en eventuele extra code zetten ze er gratis in of sturen ze je per mail, zodat je het zelf toe kunt passen.
    De backend was inderdaad even wennen, maar als je het eenmaal weet gaat het goed en die gaat binnenkort aangepast worden inderdaad. Ik ben er tevreden mee.

MartineB
    Geplaatst: Dinsdag, 13 Augustus 2019 om 15:59:30

Ik heb nog tijd.

Laat weten Stella hoe TSB bevalt. Die heb ik nu bovenaan staan.

Vlak daarna komt GWB, maar die heb ik nog niet zo goed bekeken als TSB.

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 14 Augustus 2019 om 10:47:04

2shop: stuur even mailtje naar info@onlinewebservices.nl - misschien kan ik het zo voor je fixen :)

<<<15161718192021222324252627...>>>