Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Mooye-Sieraden
    Geplaatst: Vrijdag, 6 September 2019 om 18:14:32

Wij zijn bij nader inzien blij dat Luondo stopt aangezien je nu (gedwongen) ziet dat andere platforms echt veel verder zijn en je alleen maar kunt groeien door over te stappen. CCV Shop reageert snel op vragen en heeft naast de mooie filterfunctie ook tal van (betaalde) aps die wij zeker gaan gebruiken.

Aangepast op 6-9-2019 18:14
    DierenCadeaus
    Geplaatst: Dinsdag, 10 September 2019 om 10:06:08

Hoi, wie is handig met excel en het importeren / exporteren van producten en wilt mij tegen een vergoeding of artikel helpen ? Het gaat om gratiswebwinkelbeginnen.
    Ik heb het zelf ca. 10 maal geprobeerd.

M v g

Manuela ( ook www.themacadeaus.nl )

coating4all.com
    Geplaatst: Dinsdag, 10 September 2019 om 13:25:06

stuur je excel gewoon even naar GWB zelf dan zetten ze het zo voor je om.

Aniworld4U
    Geplaatst: Dinsdag, 10 September 2019 om 13:34:43

@2shop.
    deze mevrouw heeft het probleem dat al die rare tekens erin staan. 
    Dan kan gwb je ook niet helpen. 

@dierencadeaus
    is het nog steeds niet gelukt aan de hand van de afbeelding die ik je had gestuurd?
    je moet iig alleen Omschrijving zonder html doen. Niet de gewone "Omschrijving" aanklikken. Want dat krijg je al die troep erin. 

DierenCadeaus
    Geplaatst: Dinsdag, 10 September 2019 om 18:25:47

Hartelijk dank dat eens proberen.

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 10 September 2019 om 21:13:50

Als je producten importeert zonder HTML importeer je natuurlijk niet de opmaak mee. Zelfs de enters gaan verloren. Niet ideaal lijkt me. Kan GWB uberhaubt geen HTML importeren? Soms kan het wel namelijk, alleen dient de HTML vervangen te worden door een andere ascii indeling. Dit zou enorm veel schelen namelijk.

Aniworld4U
    Geplaatst: Dinsdag, 10 September 2019 om 23:15:54

Het kan wel, maar de luondo files zijn het probleem. Als je met html doet krijg je al die rare tekens erin. Wat het importeren belemmerd. 

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 10 September 2019 om 23:32:57

De rare tekens zijn dan wsl. een verkeerde ascii indeling. Als je bij GWB informeert welke opmaak de HTML dient te hebben, zou je de tekens eenvoudig met search/replace in excel kunnen veranderen naar de juiste codering en kan je het alsnog met opmaak importeren.

DierenCadeaus
    Geplaatst: Dinsdag, 10 September 2019 om 23:43:23

Voor mij complete abacadabra html codes en excel grotendeels, heb meer verstand van cadeaus zeg maar. Ik heb hier al veel tijd aan besteed best frustrerend ook als het steeds niet lukt.

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 11 September 2019 om 00:36:13

Tja, je hoeft niet zelf telkens het wiel opnieuw uit te vinden natuurlijk ;) Op sitedeals zou je een advertentie kunnen plaatsen om een dergelijke import te laten realiseren.

DierenCadeaus
    Geplaatst: Woensdag, 11 September 2019 om 09:39:21

Dat is waar, maar wie weet is er hier toch nog iemand die wilt helpen. Aangezien ik mij verder wil richten op dieren, veganisme en een Bed and Breakfast wil ik afscheid nemen van Thema Cadeaus, dus als iemand geinteresseerd is .....

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Woensdag, 11 September 2019 om 14:08:31

@dierencadeaus

Mag ik je een tip geven: probeer jouwweb.
    Het is heel gebruiksvriendelijk, juist ook als je weinig weet, het in elkaar zetten van de webshop is heel eenvoudig.

Helaas hebben ze daar niet de importeerfunctie, maar door de gebruiksvriendelijkheid van het systeem wordt je er wellicht toch blij van.

Ik heb meerdere webwinkels, de knuffels onlangs overgezet naar jouwweb en mijn andere webwinkels ga ik ook daar doen.

Succes ermee.
    Groetjes Stefan

DierenCadeaus
    Geplaatst: Woensdag, 11 September 2019 om 14:14:46

Natuurlijk mag dat Stefan, dank je.
    Daar heb ik ook gekeken, maar met ruim 400 artikelen vind ik een importfunctie wel belangrijk en ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het moet lukken. Jij ook succes !

DierenCadeaus
    Geplaatst: Woensdag, 11 September 2019 om 14:15:40

Het ziet er wel keurig uit.

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Woensdag, 11 September 2019 om 14:27:47

Prima, ik hoop voor je dat het lukt.
    Groetjes Stefan

Aangepast op 11-9-2019 14:29
    <<<18192021222324252627282930...>>>