Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Verband & zo
    Geplaatst: Vrijdag, 23 Augustus 2019 om 12:52:30

@parfumpaviljoen
    Mooie webshop is het geworden, 
    Klein puntje als je kies voor verzendkosten berekenen dan staat er verzenkosten (dus zonder d)  bij verzendkosten Nederland 

En als ik via mobiel op je webshop kom, dan is er pop up met meld je aan voor nieuwsbrief, maar kan nergens op klikken en alleen naar andere pagina gaan door te klikken op je menu. 

Groetjes Stefan

Aangepast op 23-8-2019 12:55
    Parfumpaviljoen
    Geplaatst: Vrijdag, 23 Augustus 2019 om 13:12:24

@stefan
    Hartelijk dank.  Ga er even naar kijken. 
    Grt Sjaak.

Geurenpaleis
    Geplaatst: Dinsdag, 27 Augustus 2019 om 09:08:52

@Remco, je schrijft dat je graag wilt helpen met kleine CSS aanpassingen binnen een CCV webshop, waar kan ik naar toe mailen als ik 2 volgens CCV kleine aanpassingen in de CSS van het Freya Thema aan jou wil vragen, om een prijsopgave van jou hiervoor te ontvangen?

Verneem graag.
    m.vr.gr. Jolanda
    Geurenpaleis

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 27 Augustus 2019 om 09:45:52

Dit kan naar info@onlinewebservices.nl

Geurenpaleis
    Geplaatst: Dinsdag, 27 Augustus 2019 om 10:14:54

@Remco, dank je wel, mail is verzonden.

Salontafel
    Geplaatst: Donderdag, 29 Augustus 2019 om 11:31:44

Beste mensen, hebben jullie ook zo'n probleem met de soepele overgang die Luondo ons heeft beloofd? Wij zijn nu aan het proberen Salontafelshop over te zetten, maar het design gaat allemaal heel stroef. Ook afbeeldingen komen niet mee etc. Hierdoor zal en nog heel wat extra eenmalige kosten gemaakt moeten worden en/of tijd geinvesteerd moeten worden om het  allemaal over te zetten. Dat die maandkosten zoveel meer worden, daar heb ik nog niet zo'n moeite mee. Maar als wij straks 10 webshops moeten gaan overzetten en het kost ons zoveel geld/tijd per webshop. Dan kan ik ook hier de deur wel dicht doen. Wat zijn jullie ervaringen?

www.snurken.nu
    Geplaatst: Donderdag, 29 Augustus 2019 om 11:40:26

Onze export van producten is super verlopen richting CCVshop!

Birdy Blue's
    Geplaatst: Donderdag, 29 Augustus 2019 om 16:14:24

Inmiddels heel veel platforms uitgeprobeerd en getest maar ben eruit !
    Omdat ik het uiterlijk van de webshop (proffesioneel), de maandelijkse kosten en de gebruiksvriendelijkheid allemaal heel belangrijk vind ben ik uiteindelijk tot de conclusie gekomen om voor The Shopbuilders te gaan.
    Super mooie templates en snelle chatservice als je vragen hebt.
    Er zijn een aantal dingen die ik mis maar die heb ik aangegeven en die worden allemaal genoteerd en worden serieus meegenomen in de komende update.

Prijs is super goed (start bij 6,95 pm) en als je de benodigde add-ons (zoals ssl etc) erbij besteld ben ik ongeveer hetzelfde kwijt als nu bij Luondo dus 17,-

Ik snap echt niet dat er mensen serieus overwegen over te stappen naar het super dure CCV ...

Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 29 Augustus 2019 om 17:15:04

@birdy 
    als je er tevreden mee bent, moet je het gewoon doen. 

Ik zelf ben des ondanks de chaotische indeling Van GWB toch tevreden bij hun. Dankzij Leon bothof die zowat de hele layout voor mij heeft gedaan. 
    tevens kan ik niet wachten op hun geheel nieuwe platform. 

coating4all.com
    Geplaatst: Vrijdag, 30 Augustus 2019 om 09:39:41

@Birdy Blue's wat zijn die dingen dan die je daar mist? 

MartineB
    Geplaatst: Vrijdag, 30 Augustus 2019 om 17:08:59

Ik ga GWB nog wat uitgebreider bekijken. Maar ik denk dat ik ook bij The Shopbuilders ga uitkomen.

Wat mis jij daar Birdy Blue?
    Ikzelf heb vooral dat er veel meer in zit dan dat ik wil gebruiken.

Functionaliteit bij GWB is groot en goed. Minpuntje dat ik daar zag is dat je filters per categorie moet instellen. Als ik filters ga gebruiken, dan moeten ze op het hele assortiment werken.

Birdy Blue's
    Geplaatst: Maandag, 2 September 2019 om 12:30:18

@martineB en @2shopnl

er zijn een aantal dingen zoals bv meedere artikelen kunnen aanvinken en tegelijk iets aanpassen (dit staat nu op de wensenlijst voor update) , de verzendkosten zijn wat ingewikkeld omdat je niet apart pakketpost en brievenbuspost aan kunt geven (ook gemeld) en nog wat kleine dingetjes die ik inmiddels zelf een beetje uit heb gezocht.

Maar overal een super makkelijk en niet geheel onbelangrijk mooie shop.
    Nu ben ikzelf best handig qua aanpassen en inrichten van de shop, vind dit zelfs erg leuk om te doen dus mijn keuze is wel gemaakt.

Ervaar ook dat de chats heel snel worden opgepakt (eigenlijk direct) en dat je zo ter plekke om raad kunt vragen en ze doen dus ook echt wat met tips om alles beter te maken.

Dit heb ik eigenlijk ook ervaren in het begin van Luondo maar dat werd toen snel een stuk minder helaas.

MartineB
    Geplaatst: Woensdag, 4 September 2019 om 09:42:05

Ziet er goed uit @birdy!

Hmmm, dat met die verzendkosten moet ik ook eens goed naar kijken. Ik doe hetzelfde met brievenbuspost en pakketpost.

Ervaringen hier zijn eveneens meer dan goed met de support.

Ik loop nog tegen automatisch pdf-versturen na aankoop aan. Daar moeten klanten een account voor aanmaken. Terwijl ik de winkel wil laten draaien zonder inlog.
    En realiseerde me hoe verwend we hier zijn door Luondo. Daar waren toch echt veel dingen goed geregeld.

Ik vroeg me af waarom je de uitverkoop niet via de oude winkel hebt laten lopen? Alles werkt toch nog tot 1-7-2020?

ZwartWitShop
    Geplaatst: Donderdag, 5 September 2019 om 00:46:32

Hoi, Wij zijn inmiddels overgestapt naar CCV shop. www.zwartwitshop.nl

De overgang naar CCV verliep soepel en snel. We hebben gebruik gemaakt van het start-nu pakket. (aanbieding) 

Het is echt wel wennen, maar dat zal bij andere aanbieders misschien ook wel zo zijn. Mis wel het overzichtelijke verzendsysteem zoals bij LUONDO, heb gevraagd of dit ook anders kan. Ze hadden dit meer gehoord van LUONDO-ers.

Ik leer nog elke dag en kom ook steeds weer nieuwe dingen tegen, daarom is de klantenservice via de chat of mail erg handig, ze reageren snel op vragen.

Groet Trudy

Aangepast op 5-9-2019 00:57
    Dolls Department 25
    Geplaatst: Donderdag, 5 September 2019 om 08:46:29

@ZwartWitShop

Je keurmerk zit voor de kortingscode op je mobiele versie, maar misschien had je dit al gezien?

<<<17181920212223242526272829...>>>