Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Dolls Department 25
    Geplaatst: Vrijdag, 6 Maart 2020 om 14:25:50

Hier vindt je de add-on mogelijkheden van The Shopbuilders: https://theshopbuilders.com/add-ons/

Kan ik eindelijk bundelverkoop toepassen :)
    De prijs heb ik er wel voor over zolang TSB maar blijft meegaan met z'n tijd en ik er een fijne actuele webshop aan overhoud.

Goed weekend allemaal!

Aniworld4U
    Geplaatst: Vrijdag, 6 Maart 2020 om 14:31:13

Ahhh zo. 
    Bij mij zal dat dan MyParcel zijn. Wel vreemd dat het extra moet kosten.
    Bij MyParcel kan ik het ook met de hand invoeren. Kost tijd, maar scheelt geld ya know. 

Dolls Department 25
    Geplaatst: Vrijdag, 6 Maart 2020 om 14:34:57

Correctie en toevoeging:
    Ik maak niet gebruik van het goedkoopste pakket bij TSB zoals ik eerst dacht maar van Advanced (kost bijna hetzelfde als wat ik als Early bird bij Luondo kwijt ben).

Op dit moment betaal ik voor 2 webshops (1 live via Luondo en 1 in de maak bij TSB) die bedragen bij elkaar opgeteld zijn bijna gelijk aan het bedrag dat ik straks kwijt ben voor een Advanced webshop+productbundeling+productstickers.
    Zit ik nog steeds niet op een heel erg hoog bedrag vind ik en kan voor nu weer alles wat ik er mee wil.

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 7 Maart 2020 om 08:47:46

Effe compleet wat anders. 
    Het valt me op bij het exporteren van luondo producten dat zo'n 40% van de seo gegevens gewoon leeg is. Terwijl het wel bij het product ingevuld staat. Dit geld ook voor de Omschrijving in het bestand.
    Nu moet ik alles met de hand invullen en dat is pokke veel onnodig werk. 

Drachenheim
    Geplaatst: Zaterdag, 7 Maart 2020 om 09:26:59

wees blij dat je uberhaupt kunt exporteren. bij veel webshop portalen kan dat dus niet. iets waar ik tegenaanloop. 
    maar wel heel vervelend inderdaad ticket aanmaken? alhoewel ik niet denk dat ze nog wat voor ons gaan doen eigenlijk.

nog effe gerekend.
    met tsb ben ik met add ons ongeveer 11-16 per maand kwijt. +15pj ssl
    wat ik erg raar vind dat het niet standaard in het duurste pakket zit
    voor mww 24
    jouwweb 16 pm.
    is dus minimaal 51 euro per maand voor drie shops. 
    Is behoorlijk wat verschil met nu, maar nu ook bijna geen bestellingen en hopelijk dan toch wel wat meer. 
    Ik vind het verschil jouwweb en tsb nogal klein. beide bieden hetzelfde alleen 1 heeft alles meteen in het pakket en andere heeft verstopte kosten door die addons. 
    mww is wat duurder maar heeft ook best wat meer functies. alleen die 2500 producten limiet zit ik mee. 
    Ik ga gewoon alle drie proberen en kijk wat er gebeurt en welke het beste bevalt. 
    Ergens moet ik een knoop gaan doorhakken. Zoveel tijd is er niet meer, en het overzetten kost best veel tijd. 
    gr bianca

Dolls Department 25
    Geplaatst: Zaterdag, 7 Maart 2020 om 10:15:19

@Drachenheim
    In het Advanced pakket van TSB is de SSL inclusief net als in het duurste pakket Pro van hen. Plus bij het duurste pakket is het logo dat TSB hanteert om hun copyright aan te geven, verwijderd.

De SSL als add-on is als je een extra SSL wilt.

Drachenheim
    Geplaatst: Zaterdag, 7 Maart 2020 om 10:44:45

ah ok inderdaad ik zie het. dankje
    ik zou dan voor dat basis goedkoopste pakket gaan voor de webshop met maar 50 producten. 
    ze bieden 500 producten wat meer is als ieder ander en zou een goedkope optie voor mij zijn. 
    ik ben nu even met jouwweb bezig geweest. maar vind het toch een beetje lastig nog. daar ben ik bij mww veel sneller.
    maar ik moet het een kans geven en even wennen. Het scheelt gewoon teveel om aan de kant te laten liggen. 
    Helaas zijn we gewoon nog niet groot genoeg om direct ook groot te beginnen, en we moeten helaas op ieder tientje letten. 

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Zaterdag, 7 Maart 2020 om 11:48:18

Ik heb na het bericht dat luondo ging stoppen vrij snel de overstap gemaakt naar jouwweb.
    Ondertussen verschillende uitgeprobeerd.

Ik ga in de toekomst zeker ook nog aan de slag met the shopbuilders, maar ik heb gemerkt dat ik daar meer tijd voor moet maken dan dat ik nu heb.

Jouwweb had ik zo onder de knie, lay-out ben ik tevreden over, prijs is goed, vermelding jouwweb kan weggehaald worden.
    Als je producten aanmaak dan wordt SEO automatisch ingevuld.

Bij jouwweb mis ik o.a. een aantal dingen:
    Koppeling met MyParcel (er is alleen een koppeling met sendcloud)

In luondo kan je heel makkelijk bestellingen aanmaken voor een klant, of een bestelling aanpassen, dat kan bij jouwweb niet.

Meerdere producten tegelijk aanpassen

Zelf SEO naam invullen

Luondo is echt een geweldig systeem, een ander platform kiezen wil ook zeggen tevreden zijn met minder of met andere mogelijkheden.

Dit is mijn jouwweb site: www.warmiesmagnetronknuffel.nl 

Op een gegeven moment moet je ook een knoop doorhakken en gaan voor een bepaalde keuze die je maak, ik was eerst zoveel verschillende platformen aan het proberen dat ik er niet goed van werd.

Succes allemaal met maken van een keuze.

Groet Stefan

Marcel
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2020 om 17:51:48

ik vind het nog steeds bijzonder dat de beste webshop van allemaal gewoon de stekker eruit trekt.

D*v*D
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2020 om 18:00:55

Inderdaad jammer, zeker als je kijkt hoe er bij ccvshop vandaag een update online is gegaan die voor geen meter werkt.

coating4all.com
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2020 om 18:05:24

wat werkt er voor geen meter aan DvD?

D*v*D
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2020 om 18:14:48

Update die vandaag online is gegaan voor order beheer. Van oude orders zijn facturen niet meer opvraagbaar hebben volgens ccvshop ook nooit bestaan.
    je kan zelf geen factuurnummers meer toekennen aan orders.
    En zo zitten er nog tig fouten en bugs in.
    En ccvshop zet hem gewoon midden op een werkdag om 12 uur online, zonder schijnbaar een beta test te hebben gedaan, want deze update is echt zo slecht met fouten die niet voor mogen komen
    En dan zijn ze ook nog eens totaal onbereikbaar, en kan je niet 1 bestelling fatsoenlijk afhandelen en verzenden.

coating4all.com
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2020 om 18:28:45

Ik ben nog niet over dus heb nog geen bestaande orders bij ccv alleen wat test orders
    Ik heb die video zitten bekijken en ben wat aan het stoeien nu maar je order nummer kan je wel instellen net als bij luondo maar ook daar is dat oplopend.
    Hier zit nu ook een offerte stand en een retour en crediteer stand in met eigen nummering en voorloop op datum en nummer. meer mogelijkheden dan bij luondo
    Verder ben ik nog niet gekomen.
    Dat om 12 uur ineens online zetten dat vind ik ook knudde doe dat s`nachts dan kan je er vroeg uit en testen
    Zo midden op de dag vol in bedrijf en tegen problemen aanlopen is inderdaad niet slim.

Verband & zo
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2020 om 19:45:27

@D*v*D Ik heb het aanpassen van de nummers gevonden: https://www.ccvshop.nl/nieuws/update-202-vernieuwd-en-uitgebreid-administratief-proces

Verband & zo
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2020 om 19:47:24

Timing vind ik ook wat ongelukkig, maar in het geheel ben ik verder wel blij met de update, ik vind het overzichtelijker geworden. Stefan

<<<21222324252627282930313233...>>>