Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Jan-Maarten
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2020 om 11:15:43

Voor de volledigheid, hier ook de CCVshop nog even. Persoonlijk vind ik de weergave op mobiel van GWB met twee artikelen naast elkaar mooier dan die van CCVshop. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Mei 2020 om 19:06:50

@jan-maarten  los daarvan vindt ik juist CCV Shop mooier.

ik zelf ben sinds donderdag over :D https://aniworld4u.com/

Aangepast op 9-5-2020 19:07
    DierenCadeaus
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Mei 2020 om 20:11:43

Dat ziet er fraai uit ! IK zou ook zeker achteraf betalen aanbieden.

Marcel
    Geplaatst: Vrijdag, 29 Mei 2020 om 19:57:52

Hoe informeren jullie je klanten nu ze geen account meer hebben in de nieuwe webshop?

Aniworld4U
    Geplaatst: Vrijdag, 29 Mei 2020 om 20:10:11

Ik heb het via mn FB page gedaan. 
    Veel hebben al een nieuw account aangemaakt. 

angi
    Geplaatst: Zaterdag, 6 Juni 2020 om 12:36:13

Voor mij is het maandbedrag van de CCVshop fors. Ik heb aan CCV gevraagd of ik na de proefperiode kosteloos kan opzeggen. Dat is niet mogelijk. Ik zit dus vast aan minimaal een jaar. Daarom ben ik op zoek naar een alternatief waarbij ik de artikelen die ik nu in de Luondo shop heb kan importeren. Ik heb de reacties in dit forum doorgelezen maar het is mij nog niet duidelijk wat een andere meer voordelige oplossing kan zijn, behalve dan een webshop bouwen in Wordpress. 
    Ik zie op internet goedkopere aanbieders zoals  Jimbo langskomen. Wie heeft zijn webshop inmiddels overgezet naar een andere aanbieder dan CCV, wat zijn de kosten en hoe heb je dit ervaren?

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 6 Juni 2020 om 12:50:06

@angi
    Ik zit bij theshopbuilders. En heb een advanced pakket. 
    Ik had zelf zo'n 1500 producten over te zetten, dus was flink wat werk gezien je de afbeeldingen niet direct mee kreeg. 
    Plus de export files van luondo zijn een zooitje, heb veel moeten veranderen en zelf moeten invullen zodat het bij de nieuwe geimporteerd kon worden. Met alles inclusief de layout 2,5 maand zoet mee geweest. Niet iedere dag gewerkt maar zoveel mogelijk en waar wat kon.
    TSB advanced pakket is 16,95 ex btw. Ssl ding zit erbij in, en je kan t/m 5000 producten je webshop vullen. 
    Myparcel api hebben ze wel maar kost 5€ permaand. Dat die ik niet. MyParcel heeft een handige Chrome extentie dan kon je zo copy pasten. Is wat meer werk maar bespaart weer 5€pm.

Verband & zo
    Geplaatst: Zaterdag, 6 Juni 2020 om 13:12:09

Ik heb CCV uitgebreid uitgeprobeerd, echter is hun dashboard niet werkbaar via mobiel.

De kwaliteit/prijs verhouding vind ik niet goed.
    Ook vind ik de telefonische klantenservice niet vriendelijk.

Uiteindelijk heb ik nu alles overgezet naar jouwweb, ik heb de business versie, €16 exclusief BTW per maand, onbeperkt producten, 2 domeinnaam, mailadressen inbegrepen.

Ze hebben koppeling met Mollie, sendcloud en webwinkelkeur.

Ik heb ook andere aanbieders geprobeerd, maar voor mij werkt dit het beste.

Ze hebben geen importeren functie, dus het is wel allemaal handwerk.
    Maar door hun zeer gebruiksvriendelijke software gaat dat redelijk snel.

Luondo was de perfecte oplossing, vind het echt balen dat het stopt.

Ik hoop @angi dat je vind wat voor jou werkt.

Groetjes
    Stefan

Bentonsoutlet
    Geplaatst: Zaterdag, 6 Juni 2020 om 19:24:23

Ik vind het nog een heel gepuzzel. CCV heb ik voor een andere shop en bevalt prima maar voor de kleine shops vanuit Luondo is CCV veel te duur. Ik heb ook gekeken naar jouwweb maar die heeft weer geen koppeling met Sisow waar we nu de betalingen mee regelen. 

Theshopbuilers leek aantrekkelijk geprijsd maar dan komt er weer een maandelijks bedrag bij voor een webwinkel template. 

Eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer en heb ik geen idee wat wijsheid is en waar ik naar moet overstappen. Terwijl de tijd gaat dringen. 

Ik vraag me ook af wat gebeurt er na 1 juli 2020 met alle gegevens van de webshops hier op Luondo. Blijf je nog wel bij de beheersomgeving kunnen voor de geschiedenis?

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 6 Juni 2020 om 23:09:20

Ik denk dat luondo compleet uit de lucht gaat. Ik heb voor de zekerheid alle bestellingen al geexporteerd naar pdfs. 

Ik zit dus bij theshopbuilders maar ik betaal niet extra voor een template. Ik heb alles zelf gedaan. Kijk maar effe op Aniworld4u.com

Het is heel anders vergeleken met de luondo versie. Maar kon niet anders, header kon ik er niet in kwijt jammer genoeg. Maar dit nieuwe wende al snel, een aantal klanten waren zo vriendelijk te kijken naar de layout ze missen de header niet eens zijden ze. 

Ik ben blij dat ik al over ben. Moet er niet aan denken om er nu nog aan te moeten zitten om over te gaan :o

angi
    Geplaatst: Zondag, 7 Juni 2020 om 09:10:33

@Aniworld4U

Ik heb de website bekeken. Ziet er goed uit. Header mis ik ook niet op deze manier. Zie dat de tekst links op een mobiele telefoon deels wegvalt.

Aniworld4U
    Geplaatst: Zondag, 7 Juni 2020 om 12:32:46

Oh ja idd, ik zal hun een mailtje sturen. Ze hebben her vaker gefixed. 

Dolls Department 25
    Geplaatst: Woensdag, 17 Juni 2020 om 09:17:39

Zie ik op mijn bankoverzicht dat er voor een hele maand is geïncasseerd terwijl Luondo na 30 juni a.s. uit de lucht is.

Op de factuur staat ook dat het loopt van 15-06-2020 tot 17-07-2020 ik had een aangepaste factuur verwacht.

Ben ik de enige?

D*v*D
    Geplaatst: Woensdag, 17 Juni 2020 om 09:45:39

Klopt hier ook factuur gehad t/m 17-07.
    Lig er echter niet zo wakker van, maar is wel slordig als ze echt stipt 30 juni stoppen met het leveren van de diensten waar je voor betaald.
    Zou gewoon ff een mail sturen, ga er vanuit dat luondo het dan netjes oplost.
    Moet mij wel van het hart dat er hoop mensen zijn die bijv 45 euro teveel vinden voor een webshop, je zou je kunnen afvragen of je dan wel een rendabel bedrijf hebt.
    En van mij mogen ze die paar euro houden, we hebben tenslotte ook jaren een webshop gehad voor 17 euro per maand wat gewoon spot goedkoop is.
    Wij zijn inmiddels met 3 shops over naar ccvshop, dus we gaan maar weer eens aan het werkt want dat moet ook weer verdiend worden.
    Iedereen succes met de overstap je hebt nog een paar dagen.

www.snurken.nu
    Geplaatst: Woensdag, 17 Juni 2020 om 13:20:16

Wij zijn vorige week over gegaan naar CCVshop. 

Zie het resultaat: www.snurken.nu

<<<21222324252627282930313233...>>>