Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

coating4all.com
    Geplaatst: Woensdag, 17 Juni 2020 om 13:47:16

IIG hebben we nu nu tot 1 oktober dus dat scheelt
    Ik zit ook bij ccv maar welke template heb je gebruikt snurken.nu en is dit protom aangepast?

Bentonsoutlet
    Geplaatst: Woensdag, 17 Juni 2020 om 14:50:50

Hoezo tot 1 oktober???? Heb ik iets gemist?

Dolls Department 25
    Geplaatst: Woensdag, 17 Juni 2020 om 14:52:15

Ah zojuist het pop up bericht gezien na inloggen dat het definitief stopt per 1 oktober 2020.
    Dan klopt de factuur weer😃

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 17 Juni 2020 om 14:55:18

Oh! Misschien vanwege corona enzo? 

Drachenheim
    Geplaatst: Woensdag, 17 Juni 2020 om 15:15:28

o dit is echt heel fijn nieuws. nog geen tijd gehad om bezig mee te zijn. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 16 September 2020 om 18:14:23

ik hoop dat iedereen inmiddels over is. het is nog maar +/- 6 weken voordat de boel permanent offline gaat :( 

edit: het was toch eerst oktober waarom is het nu nog een maand verplaatst??

Aangepast op 16-9-2020 18:15
    Dolls Department 25
    Geplaatst: Zaterdag, 19 September 2020 om 01:13:45

@aniworld4u Ja ik zag het ook vandaag, geen idee.

Nog 128 artikelen handmatig over te zetten (er ging mij teveel verloren met exporteren, nakijken en aanvullen in 3 talen duurt het dan net zo lang als het kopiëren-plakken in mijn geval).
    Eind deze maand moet de shop weer online via The Shop Builders.

Kwam er trouwens achter dat het bij hun een stuk lastiger is om bepaalde producten altijd als pakket te laten verzenden en tegelijkertijd voor andere producten het op gewicht te laten gaan.
    Ook de wereldzones met hun verzendkosten ingeven met diverse gewichten is een crime. Met name omdat er Covid-toeslag op zit hier en daar binnen 1 zone. En die wisselt per land nogal eens. 

Ben benieuwd bij het testen of een product met vaste pakketverzending dat tezamen met producten op gewicht besteld worden, wel op een juiste optelsom komen zodat de verzendkosten correct zijn.

Zonde hoor dat er bij Luondo destijds er van uit werd gegaan dat men altijd op een zelfde wijze met dezelfde regels/wetten webshops zou kunnen blijven uitvoeren.
    Niks zo snel en erg veranderend als de digitale wereld.
    Enfin, het is The End.

Succes allen met de shops, zal het forum hier best wel missen.

Drachenheim
    Geplaatst: Zondag, 4 Oktober 2020 om 12:02:34

Kleine frustratie. Ik had mijn webshop al voor 80 procent klaar in mijnwebwinkel. 
    Alleen nog vullen met producten.

Maar verder niet naar gekeken want ontzettend druk met andere dingen. 
    En we wisten nog niet welke producten we blijven voeren.

Nu blijkt er mail van hun in de spam terecht gekomen te zijn waarin ze vragen om je aan te melden anders is je shop weg. 
    En nou ja je raad het al. 

Niks aan te doen. Eigen schuld enzo.
    Had nog 2 andere ook er staan maar die waren nog niet zo ver gelukkig. 

Nu helemaal opnieuw beginnen. 
    Geen stress!!
    Hopelijk gaat het bij jullie wel lekker. 

Zijn er al voorbeelden en hoe tevreden zijn jullie?

Aniworld4U
    Geplaatst: Zondag, 4 Oktober 2020 om 12:58:32

Ik was voor de eerste deadline over Aniworld4u.Com
    TSB heeft hier en daar wat tekortkomingen zoals meerdere dingen selecteren en dat wat uitvoeren hebben ze dus niet . 
    Maar verder goed overgegaan mer behoud van Google rank. 
    Desondanks de kleine luxe dingen die missen ben ik wel tevreden. 

-1-
    Geplaatst: Zondag, 4 Oktober 2020 om 12:58:44

Wij zitten nu met alle shops bij CCVshop

https://www.112inktcartridges.nl/

www.silkmood.nl
    Geplaatst: Maandag, 12 Oktober 2020 om 10:23:26

Hello, 
    Wij zitten nu met alle shops bij lightspeed. Na ongeveer drie maanden lightspeed te gebruiken moet ik zeggen dat Luondo een heel flexibel plaform is. Er zijn veel mogelijkheden om uw webwinkel een persoonlijke touch te geven aan de design. Bij de backoffice is het ook gemakkelijk om de order status aan te passen, of een fout te corrigeren of een extra order regel toe te voegen.

Bij lightspeed gaat het allemaal niet, voor elke kleine aanpassing moet u met uw account manager contacteren en betalen. Bovendien betaald ik al heel hoge abonnement kosten + thema kost. Bijv. bij de factuur, er is een regel van betalingsmethode kost, die is altijd 0, maar als ik deze regel weg wil halen, moet ik extra betalen. Bij de thema, heb ik ook probleem met talen, bijv. de tekst onder mijn logo in footer kan niet veranderen in andere talen, dus heb ik een raar footer, met stuk Nederlands tekst in frans site. Ik heb ze zo vaak gecontacteerd en geen antwoord gekregen van de thema provider. 

Het is echte zo jammer dat Luondo stopt. 

Met vriendelijke groeten, 

Silkmood
    www.silkmood.be
    Follow us: 

The Peghead Store
    Geplaatst: Maandag, 26 Oktober 2020 om 20:20:54

Helemaal eens met de vorige post. Luondo was veruit het beste platform, zeer flexibel, makkelijk, meer dan voldoende functies en netjes geprijsd. Werkelijk reuze jammer dat ze moesten stoppen. 😥

Bentonsoutlet
    Geplaatst: Dinsdag, 15 December 2020 om 18:13:23

Zijn er nog meer (net als ik) die nog steeds hun shop niet hebben overgezet. Het is nu toch 5 voor 12 en ik weet nog steeds niet wat ik zal doen. pfff, pffff

Drachenheim
    Geplaatst: Dinsdag, 15 December 2020 om 20:17:36

Ik ben nu heel stressig bezig in iedere vrije minuut die ik heb om de 3 shops over te zetten. 
    Het ging helaas niet anders ik had het graag eerder af gehad. 
    Maar stress bezorgt het zeker. Hopelijk red ik het op tijd. 
    Ik ga iig niet naar ccv of hoe heet dat, want ik vind het gewoon te duur. 
    ik zit nu te wordpressen. 
    gaat ook prima. 
    duurt alleen langer omdat ik alles moet uitzoeken hoe het werkt, maar we komen er wel. 
    misschien idee als iedereen als afscheid  de nieuwe webshop laat zien. 
    gr bianca

Drukwerkaanbieding
    Geplaatst: Woensdag, 16 December 2020 om 20:27:03

Wij zijn al enige maanden over naar CCV shop. We zijn er lang mee bezig geweest, maar bevalt desondanks prima. Iedereen fijne dagen, een goede business en een mooi en gezond 2021 gewenst. Zal het hier missen af en toe berichten te lezen. 
    www.drukwerkaanbieding.com

<<<21222324252627282930313233...>>>