Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Drachenheim
    Geplaatst: Zaterdag, 29 Juni 2019 om 14:26:58

maar waarom gratis webshop over mijnwebwinkel
    bijna zelfde prijs. maar bij mijn webwinkel zit ssl erbij in 
    en meer producten. 

@aniworld. website ziet er al erg mooi uit. idd bijna hetzelfde als bij luondo. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 29 Juni 2019 om 15:22:19

dank je wel!
    gratis webshop moet ik toch de 29€ versie nemen, daar zit ssl bij ;)
    edit: de header is nu ook gelukt

Aangepast op 29-6-2019 15:35
    Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 29 Juni 2019 om 17:23:31

@Aniworld: je hebt de header er 2 keer instaan. 1 keer als achtergrond van de body en 1 keer als header afbeelding. Verder is de afbeelding die als body achtergrond staat ingesteld qua resolutie te klein. Deze kan je beter uploaden met bijv. een breedte van 1920 pixels.

Vraag anders of ze dit er qua CSS voor je in willen zetten:

.headershop img { display:none; }
    body { background-size:100%; }
    .tabelmidden { box-shadow:none !important; background:none !important; }
    #content { box-shadow: 0 6px 12px rgba(0, 0, 0, .175); position:relative; top: 420px; background:#fff; }

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 29 Juni 2019 om 17:26:58

ja ik heb dat gedaan, omdat anders de slider over de achtergrond afbeelding gaat, en je er dus niks meer van ziet.
    als ik de achtergrond weg laat en alleen de header doe (zoals het hoort) dan heb ik het menu bovenaan niet

eDIT: great, ik had de css oPtie gevonden. ik dacht ik doe hetzelf. nu is de header plek blanco

Aangepast op 29-6-2019 17:45
    Drachenheim
    Geplaatst: Zondag, 30 Juni 2019 om 20:59:47

ik ben nu druk met mijnwebwinkel bezig. werkt opzich erg prettig. 
    wel minder design opties als luondo.  daar waren we idd verwend. 

als ik beetje wat heb dan post ik dat hier wel. 

FC
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 10:52:19

Een vraagje over de inhoud van de webshop: kan je ook in 1 keer alle plaatjes uit Luondo halen?
    De producten heb ik heel makkelijk kunnen overzetten naar Wordpress en WooCommerce, nu nog de foto's.
    Ik moet wel zeggen dat ik meer fouten uit de teksten van de producten haal met de tool van Wordpress dan met de tool van Luondo.

coating4all.com
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 11:30:44

@ aniworld
    ik ben even op je link gaan staan en heb naar je site gekeken en misschien dat het door de niche komt waar ik niks vanaf weet en die klandizie ook niet bekend mee ben  maar het knalt van mijn scherm af. Het is zo overdonderend als ik je startpagina open dat ik echt even bij moet bijkomen van de schrik. Het is niet negatief bedoelt hoor maar is je design in het bovenste deel van de pagina niet een klein beetje erg druk en over de top zo voel ik het wel als onafhankelijke bezoeker.
    (sorry niet boos worden hoor ik geef alleen maar mijn persoonlijke beleving hoor)

PS ik heb luondo gevraagd om te bemiddelen met de productaantallen pakket M ccv maar zoals verwacht NEEN gaat niet gebeuren als reactie.
    Had al een account en een shop bij MWW die staat nog op gratis aan dus ga die weer heropenen

Ik was daar weg vanwege btw verleggen en dat komt dit jaar ook beschikbaar maar zal in het premium abbo vallen ook voor ruim 40 euro
    Verder beviel MWW eigenljk wel goed op dat ene btw punt na dan.

Heb ook shopify nog geprobeerd maar werkt toch ook weer heel anders in de basis en dat gaat weer weken dan niet maanden kosten voor 30€ p/m om daar weer alles op orde te krijgen En Joost mag weten hoe lang al die nog jonge Saas platvormen blijven bestaan want de concurrentie is groot en aan het eind van de rit kom ik er wel achter dat bij veel SAAS platvormen je uiteindelijk voor een goede uitgebreide shop met zeg 5000 artikelen echt wel richting die 40 a 50 euro gaat.

Ik kan helaas niet anders concluderen dat het beste platvorm voor multiple webshops snel opzetten van een webshop of testen met een extra shop zonder kosten en risicoloos voor een kwartje verkopen dus bijna gratis ondernemen niet meer bestaat nu luondo ophoud en er geen enkel gelijkwaardig alternatief is.

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 12:02:03

Mensen die opzoek zijn naar wat ik verkoop, vinden de layout juist mooi! :D
    Anime en dus ook Pokemon zit vol met kleuren. 
    dus mijn doel is de layout zoveel mogelijk hetzelfde houden. Te beginnen met de homepage. 
    daarna de catergorieen. 

ik hoop dat er iemand komt van buitenaf, die luondo overneemt. Desnoods betaal ik dan gewoon de 41€ die ik heb zien noemen bij anderen ipv 25 cent. Dan zou ik iig geen extra werk hebben. 
    Luondo is te goed om er mee te kappen. 

Ik ga daar niet op wachten natuurlijk, maar de layout bij anderen is geen makkelijk verhaal. 

Jan-Maarten
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 14:12:02

@aniworld. Overname van Luondo zoals het nu is zal niet meer gebeuren denk ik. Eelco heeft dat vast al geprobeerd en uiteindelijk iets geregeld met CCVshop. Waarschijnlijk een x bedrag per klant die overstapt.  

De design mogelijkheden bij gratiswebshop vallen mij tot nu toe niet tegen. Het is alleen even zoeken waar alles zit, maar dat went vanzelf wel. Als mijn laatste puntjes opgelost kunnen worden door de support dan gaat dit hem worden voor mij. Niet alleen voor de prijs, maar juist vanwege de mogelijkheden en aanwezige koppelingen die ik goed kan gebruiken. 

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 15:07:59

@Jan-Maarten laat me even weten hoe je producten importeerd daar, als je dat al weet tenminste. ik weet de optie te vinden daar nie van. k wil weten of dat lukt met een luondo bestand.

@2shop, heb je ccv al direct geprobeerd? wie weet als je goede reden noemt dat ze het misschien gaan veranderen.
    zeg bijv dat als ze het 5000 maken er veel meer klanten zullen komen. daar kunnen ze niet onderuit namelijk. zeg desnoods dat je gratis reclame in ruil daarvoor geeft ofzo. ik noem maar wat xD.

of dat je L te duur vindt en als M 5000 zou hebben dat je meteen voor hun kiest etc. en dat je dat dan aanbeveelt bij andere mensen.

probeer het zou ik zeggen!

oh en niet direct zeggen dat je van luondo af komt.

Aangepast op 1-7-2019 15:10
    www.snurken.nu
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 15:20:52

Hi allemaal,

Print iedereen hier adreslabels uit via de Dymo printer?

Die functie heeft CCV nog niet...maar is wel zo fijn. Zouden degene die met CCV bezig zijn allemaal navraag willen doen naar de Dymo knop. Hopelijk bouwen ze die koppeling zoals Luondo die heeft dan ook in bij CCV!

Groet,

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 15:34:17

nee, ik gebruik een gewone printer met sticker vellen. werkt prima

coating4all.com
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 15:52:26

@ snurken Dat klopt ik heb ccv eerder al gebruikt voor een jaarabbo en gewoon op mijn dymo xl geprint Je moet wel die instelling instellen Even aan de helpdesk vragen denk ik chat onderin scherm ccvshop. Volgens my was het bij orders en exporteren en dan in mijn geval MyParcel of een van de andere vervoerders en dan in je verzendaccount de labels printen. dat ging ook met de facturen voor de boekhouding zo.

@ aniworld Zal ik zeker doen ik heb de helpdesk net ook al bewerkt met verontwaardiging en als er dat meer doen alle beetjes helpen denk ik dan maar gewoon via de chat functie.

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 15:55:19

@ laat me weten wat hun reactie was, en wat jij hun hebt geschreven. dan kan ik daar op inspelen wellicht.

Aangepast op 1-7-2019 15:55
    coating4all.com
    Geplaatst: Maandag, 1 Juli 2019 om 16:07:24

@ aniworld in de chat geef ik geen gegevens op Ik heb ze wel verteld dat er veel luondoers nu worstelen en dat 44 voor dat L pakket voor velen geen optie is. en dat de meeste shops tussen de 2500 en 7000 producten zit waar mee een M pakket prijs met 7500 producten wel ideaal zou zijn voor veel luondoers

Het is nu wel aan de grote baas daar gemeld dus wie weet

Ben nu ook bezig met gratiswebshopbeginnen en ben eigenlijk wel aangenaam verrast hierover

Het lijkt erg veel op MWW maar dan met meer design vrijheid zelfs html en css toevoegen kan gewoon in elk pakket Bij MWW alleen dus in het 49,- premium pakket.

Ook in gratiswebshopbeginnen zit btw verleggen en producten import wat bij MWW dus (nog) niet kan.
    Ik heb net de csv getracht te importeren maar dat liep niet goed met meldingen dat bestand groter was dan 1 MB (best groot) Ze zijn nu voor me aan het kijken wat er niet goed gaat dus de helpdesk is ook snel. 

<<<567891011121314151617...>>>