Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 24 Juni 2019 om 19:54:13

@jan-maarten, dank je, wel een gepruts hoor, je hebt of een zijbalk of helemaal niet. zoals luondo zal ik het wellicht niet krijgen, enkel de homepage bij luondo is volle breedte, de andere paginas hebben een zijbalk.
    maar voor mij kan deze ook nog wel eens de optie wezen, gezien ik hier al heel wat meer uit de voeten kan dan all die anderen.

APZ
    Geplaatst: Maandag, 24 Juni 2019 om 20:02:54

Voor een ieder die niet naar een ander SAAS platvorm wil gaan, is OpenCart ook een overweging. Hierin kun je ook veel zelf aanpassen, geheel naar wens. De hosting hiervan kost niet de hele wereld per jaar. En het draait snel. Het pakket is lichter dan bijvoorbeeld een Magento.

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 24 Juni 2019 om 20:07:28

dus openchart is een soort van wordpress?

APZ
    Geplaatst: Maandag, 24 Juni 2019 om 20:13:51

OpenCart is geen soort WordPress. WordPress is bloggen met een webshop plugin. OpenCart is echt een e-commerce gericht opensource platvorm

Ik persoonlijk vind het mooier. Wordpress met de Woocommerce plugin is trager bij grotere shops.

OpenCart is wat de naam al een beetje zegt, Open Source, net als Joomla en Magento. Echter het framework van Opencart is lichter en dus sneller.

Ik heb met 1 shop 2 jaar geleden al de overstap gemaakt van hier naar Opencart en nu zitten er ook voor mij nog 2 aan te komen. Ik denk dat ik ze allemaal in Opencart ga maken.

Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 24 Juni 2019 om 20:18:12

oh zou je een link kunnen geven van diegene die je er al op het staan? ben benieuwd hoe het eruit ziet

APZ
    Geplaatst: Maandag, 24 Juni 2019 om 20:28:44

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Aangepast op 24-6-2019 20:39
    Aniworld4U
    Geplaatst: Maandag, 24 Juni 2019 om 20:39:35

je hebt een bericht

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Juni 2019 om 01:05:01

Ik ben bezig met jouw web en vind dat  wel een fijne tot nu toe, de website is nog niet af, maar ik wil hem toch vast delen

www.warmiesmagnetronknuffel.nl 

De vormgeving komt wel op mobiel nog beter dan op desktop 

Vragen aan helpdesk worden binnen 24 uur beantwoord. 

En ik vind het bestelproces voor de klant beter dan luondo, er is koppeling met Mollie en SendCloud
    Klant kan afhaal locatie kiezen. 

Er mist alleen koppeling met webwinkelkeur, daar tegen over staat dat ze eigen systeem voor review hebben. 

Ik denk dat een deel van de huidige luondo leden zeker ook wat aan jouwweb kunnen hebben. 

Groetjes Stefan

Aangepast op 25-6-2019 01:08
    coating4all.com
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Juni 2019 om 11:40:21

@stefan kijk eens of je ook functie btw verleggen heb, ik kan dat niet terug vinden.
    grt nico

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Juni 2019 om 18:23:36

@nico
    Ik heb navraag gedaan, dit was hun antwoord:

Beste Stefan,

Bedankt voor je bericht. 

De BTW tarieven kunnen wel ingesteld worden maar dit wordt gekoppeld aan een product. Een product kan dus maar 1 BTW tarief hebben. Het valt dus helaas niet in te stellen dat er een ander BTW tarief gekozen kan worden wanneer iemand bestelt via een bedrijfsnaam. 

Wat je wel kan doen is dit artikel eens bekijken: Kan ik producten aanbieden aan een geselecteerde groep klanten? Misschien dat dat je verder helpt.

groeten,
    stefan

Jan-Maarten
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Juni 2019 om 22:31:30

@aniworld, best wel grappig. Ik heb meer moeite met gratiswebshopbeginnen om de gewenste layout te krijgen dan met shoppagina en bij jou is het andersom. Het lijkt wel alsof daar niet altijd alle veranderingen direct verwerkt worden. Kleuren aanpassen lukt mij bijvoorbeeld niet. Zou toch simpel moeten kunnen. Bij shoptrader kom ik wel dichtbij het gewenste resultaat, maar het is het nog net niet helemaal. Jouwweb valt voor mij af als ze geen webwinkelkeur hebben.

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 07:11:44

@jan maarten das idd wel grappig ja. Maar shoptrader dan ik nog niet eerder gehoord hier. Ik zal eens kijken.
    Edit: daar kom ik al gauw uit op 35 per maand. Maar dan kan ik niet heel veel meer uitbreiden. Valt voor mij af helaas. Ik heb al 1900 producten namelijk. 

Aangepast op 26-6-2019 07:15
    Jan-Maarten
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 10:11:27

Shoppagina ipv shoptrader.

Drachenheim
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 10:41:04

woocommerce
    ik snap effe iets niet. 
    iedereen heeft het maar over gratis
    maar ik moet de site hosten. wat ongeveer 6 euro is. 
    maar nu heb ik alles geinstalleerd. wil woocommerce erop zetten en dan zegt ie dat dat alleen kan met buisness abbonement. wat gewoon 25 euro per maand is. 
    snap ik effe iets niet?

Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 26 Juni 2019 om 11:04:07

He per maand? Zover ik heb gezien gaat hosting prijzen per jaar. En ja voor de meesten voor een webshop heb je de wat hogere nodig. 

Aangepast op 26-6-2019 11:04
    <<<12345678910111213...>>>