Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?

Luondo gaat over naaar CCV Shop????

BPF
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 14:01:45

Hadden we dit niet wat eerder moeten horen? Precies met de vakantie tijd is dit niet echt prettig. Gelukkig hadden we al gekozen voor een ander en waren we al verhuist. Maar een paar andere shops hadden we ook nog.

Heel erg teleurgesteld dat dit zonder een goede vooraankondiging gebeurt.. Jammer

Bruin
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 14:12:15

waar komt deze info vandaan? 

BPF
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 14:15:05

Zie homepage luondo.

www.luondo.nl

BPF
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 14:29:00

Zo te zien heb ik ook een beetje verkeerd gelezen. We krijgen tot 1 juli 2020 de tijd om te overstappen

www.snurken.nu
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 14:32:55

Klopt, Wij schrokken ook in eerste instantie, maar het is 1 juli 2020

Aangepast op 20-6-2019 14:33
    Drakkar foods
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 15:29:54

45 euro per maand. 
    vind ik een veelste groot verschil met wat we nu betalen. 
    alternatieven iemand?

Nova impex
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 15:50:20

zijn we mooi klaar mee. betaalde 17 euro en nu staan we een beetje in de kou..

Mario - 4
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 16:31:31

Verwachtte het al. Ik ga in ieder geval geen 45 euro pm betalen, als je een kleine shop hebt, is het goedkoper. Ik zou dus minimaal 300 pm moeten betalen, x 12....

Dus, ik ga mijn webshop denk ik maar maken met Wordpress, ben nog onderzoekende.
    Had mijn domeinen al verhuist, dus makkelijke keuze om zelf alles in eigen beheer te houden.

Dus het wordt even wat avondjes werk....

Jan-Maarten
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 16:56:04

Dus dit is beloofde grote update? Grote beloftes, maar puntje bij paaltje weglopen en de belofte van 0,25 voor altijd niet na kunnen komen. Gelukkig al eerder met 1 shop overgestapt en de ander zal nu gedwongen volgen. Eelco heeft al lang andere prioriteiten (zijn eigen zakken?) dan dit platform voortzetten. Ontvangen waarschijnlijk ook nog een mooi bedrag aan commissie als je overstapt.

@Mario, vanaf drie shops kun je een offerte opvragen bij CCVshop en betaal je minder. Geen idee hoeveel, maar misschien loont het.

Aangepast op 20-6-2019 17:07
    Birdy Blue's
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 18:51:13

Ik ben al vanaf het begin bij Luondo en betaal maar 17,- pm voor de uitgebreidste shop.
    Als ik ga overstappen ben ik minimaal 4x zoveel kwijt maar zal wel moeten.
    Vind het belachelijk hoe Luondo met hun (trouwe) klanten omgaat .. 

MartineB
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 19:19:13

Raar dat ik dit via via moet horen en dat we geen bericht gehad hebben.

Maar goed, het is niet anders.

Komt er nog een optie om de winkel na 1 juli 2020 door te laten draaien in de huidige toestand zonder updates?

Claudia
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 19:51:23

Je kunt overstappen op Mijn Webwinkel. Betaal je geloof ik maar 20 Euro per maand. 

Birdy Blue's
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 19:55:32

Net reactie op ticket, ben je dus klaar mee als trouwe klant ...

Goedenavond Miranda,

Wat je precies gaat betalen, hangt af van het aantal producten dat je hebt en wilt houden in je shop. Aan de hand daarvan (en andere functionaliteiten) kun je via de vergelijkingstabel bepalen welk product je van CCVShop zou moeten afsluiten.

Als ik naar jouw webshop kijk, zul je waarschijnlijk aan 50 producten niet genoeg hebben. Dus zal je waarschijnlijk het product L nodig hebben voor € 44,95 per maand.

Helaas heeft CCVShop geen aparte tarieven voor klanten die bij Luondo minder betaalden.

Met vriendelijke groet,
    Jelmer

coating4all.com
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 20:32:58

Ja dan maar weer terug naar Mijnwebwinkel die is 19 euro
    Was juist met andere shop weg bij ccvshop en terug bij luondo omdat ccvshop steeds duurder werd.
    maar ik snap het wel die 17 euro was voor early birds en de laatste 2 jaar was luondo voor nieuwe klanten met die dikke 40 euro al lang niet meer interessant gezien de mogelijkheden.

1 ding ccvshop werkt met templates. De design mogelijkheden en vrijheden is zeer beperkt en met luondo veel beter.  Bij ccvshop werken ze ook met apps en moet je overal extra voor betalen.

Wil je koppelingen met groothandels en met bvb chanable of koongo connectors dan loopt de teller al heel snel op naar 80 euro p/m. serieus geld dus voor kleine webshops

Dus helaas einde verhaal voor alle early birds die voor 17 euro een betaalbaar super webshop platform hadden. 
    Ik ben benieuwd of luondo nog wat beters kan bieden voor alle early birds met  ccvshop.
    Toen ik 2 jaar geleden met ccvshop begon hoefde ik ook met een beetje onderhandelen geen opstartkosten te betalen dus dat is niet zo heel bijzonder als onderhandelend voordeel als je nu overstapt. Een heel mager overstap aanbod dus

coating4all.com
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 20:42:17

O ja vanaf 3 shops is dat 5 % korting per shop stelt dus niks voor
    Ik heb nu 3 draaiende shops bij luondo voor 17 euro + 0,25 Per bestelling van 2 shops dus dat is balen wordt dan 3x 44 min 5% das balen dus

Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juni 2019 om 21:55:02

dit is allemaal dikke shit. (sorry voor het taalgebruik)
    wat zijn goede alternatieven voor minder prijs? ik heb bijna 2000 producten online. en heb nog heel veel te gaan.
    wat ik ook heel erg balen vindt, is dat ik Remco mijn website heb laten designen en geoptimaliseerd in SEO. allemaal betaald werk... gaat dit nu in rook op? :(

<<<12345678910111213...>>>